„Mes bendraujame su stoties savininku. Jie turi projektinius pasiūlymus, kur nurodyta, kaip stotis turėtų atrodyti. Turėtų keistis ne tik stotis, bet ir transporto mazgas priešais geležinkelio stotį. Tai prieš gerus 70 metų suplanuota teritorija – padarytas didžiulis asfalto laukas, kuris nebetenkina šiuolaikinių miesto poreikių“, – apie planus, kuriuose – ir viešbutis, pasakoja Vilniaus vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis.
Anot jo, svarstoma ir terminalo perkėlimo galimybė prie vakarinio aplinkkelio.
„Su geležinkelio stotimi jį jungtų greitojo autobuso linija, kuri vežtų kas 15 minučių“, – teigia M. Pakalnis.
Tokį sprendimą kritikuoja Lietuvos architektų sąjungos pirmininkė Rūta Leitanaitė: „Nors autobusų stotis yra ir triukšmas, ir tarša, tačiau tai yra ir žmonės. Ar mes norime pritraukti žmones į miesto centrą, ar nenorime? Autobuso stotis yra miesto vartai, kurie ir turėtų vesti į miestą, o ne į dykvietę.“
Jai pritaria ir LRT.lt žurnalistas Vytenis Radžiūnas, kurio nuomone toks savivaldybės ir autobusų stoties savininkų nesusitarimas bei trypčiojimas vietoje gali užsitęsti dar ne vienerius metus.
„Žaidžiame katę ir pelę. Gali kalbėti ir rašyti, kiek tik nori, tačiau situacija nesikeičia. Išgirdome apie naują vietą. Po dviejų savaičių gal išgirsime apie dar vieną, tačiau kada prasidės realūs darbai? Niekas negali to atsakyti“, – teigia LRT.lt žurnalistas, kurio nuomone, miestą valdant Remigijui Šimašiui, t.y. dar beveik dvejus metus, darbai gali dar nepajudėti į priekį.