Festivalio pranešime spaudai rašoma, kad vieną troleibusą – važiuojantį 17-uoju maršrutu – fotomanipuliacijų meistras L. Parulskis nutarė pradanginti. Kirsdamas Gedimino prospektą prie Lukiškių aikštės troleibusas akimirkai susilieja su prospekto perspektyva ir joje pasirodo legendinis Vilniaus vilkas.
Miestiečiams, užfiksavusiems troleibuso išnykimo tašką ir pasidalinę nuotrauka savo viešame „Facebook“ arba „Instagram“ įraše su žymėmis #vilniusstreetart @vilniusstreetart, leidykla „Lapas“ padovanos Liudo Parulskio fotomanipuliacijų albumą „Barokas ir Betonas“.
L. Parulskio fotomanipuliacijos kaip atskira paroda „Barokas ir Betonas“ pirmąkart buvo pristatytos 2015 metais festivalio „Vilnius Street Art“ metu. Festivalio kuratoriai džiaugiasi, kad gatvės meno festivalio metu gimusi paroda nuo rugsėjo 2 d. pristatoma Gdansko Šiuolaikinio meno centre ŁAŹNIA.
L. Parulskio darbai sutrikdo realybės suvokimą ir nustebina auditoriją netikėtomis vaizdo manipuliacijomis. Savo kūryboje jis transformuoja miestus, dažniausiai gimtąjį Vilnių, kuriame persikloja daugybė kultūrų ir vizijų.
„Atrodo, kad Liudas Parulskis daro tai, kuo užsiima pamokose nuobodžiaujantys vaikai – iškiliausiems architektūriniams miesto „personažams“ pripaišo menamus ūsus. Tik rafinuočiau – jo fotomanipuliacijose naujasis darinys atrodo „kaip tikras“ ir žiūrovui gali pasivaidenti, jog tai yra realių, tik ne visai pažįstamų vietų fotografijos“, – jo darbus apibūdino menotyrininkė Agnė Narušytė.