Pranešime nurodoma, kad bilietus į traukinius keleiviai galės įsigyti pagrindinėje laukimo salėje esančiame Informacijos centre. Patekti į peronus bus galima per laikiną, specialiu ženklinimu pažymėtą praėjimą arba per pirmajame perone esančius laiptus.
„Šių metų pradžioje pradėtas pastato vidaus remontas bus baigtas šiemet. Stotyje bus įrengtas modernus LED apšvietimas su judesio davikliais, sutvarkytos inžinerinės sistemos, todėl mažės sąnaudos elektros energijai ir šildymui“, nurodo Lietuvos geležinkeliai.
Komercinis plotas nuomai stotyje po atnaujinimo padidės daugiau nei šešis kartus – nuo 260 iki 1 686 kv. m.
Taip pat pažymima, kad Vilniaus geležinkelio stotyje vykstančių remonto darbų metu atrasta XIX a. plytų siena, menanti dar 1860 metais pradėtą statyti pirmąją stotį Vilniuje. Užbaigus dalies pastato rekonstrukciją, kairiajame stoties sparne esančią istorinę sieną jau gali apžiūrėti ir keleiviai bei stoties svečiai.
„Pavasario remonto darbų metu atrastos ir restauruotos sienos amžius siekia dar XIX a. vidurį. Tai – išlikę pirmojo Vilniaus geležinkelio stoties pastato reliktai. 1859 m. prancūzų architektas Pirelis suprojektavo Vilniaus stoties pirmos klasės Keleivių rūmus, o po metų – 1860-aisiais – pradėtos statybos. Užbaigus kairiojo stoties sparno remonto darbus, šią stoties istorijos dalį gali išvysti ir jos lankytojai“, – sakė Geležinkelių muziejaus vadovas Povilas Germanavičius.
Vilniaus geležinkelio stoties remonto darbus atlieka „DP Group“. Su šia įmone pernai gruodį pasirašyta 1,8 mln. eurų rangos darbų sutartis.
Paskutinį kartą Vilniaus geležinkelio stoties pastato vidaus kapitalinis remontas buvo atliktas 1998 metais.