„Terminale steigiame naujausią aviacinio rankinio bagažo patikrinimo įrangą, kuri iš esmės leidžia būtent daryti taip, kaip įvardijote (patikros metu nereikalauti iš asmenų parodyti bagaže esančius skysčius – ELTA). Deja EK reguliavimas nuo rugsėjo 1 d. pasikeitė ir 100 mililitrų ar daugiau skysčių išėmimo patikros metu reikalavimas išliko visiems oro uostams. Tai bus prašoma juos išimti, nebent reguliavimas pasikeis iki vasario“, – pirmadienį LRT radijui sakė S. Bartkus.

LOU vadovas taip teigė paklaustas, ar atidarius naująjį Vilniaus oro uosto terminalą, jame bus naudojama tokia pati įranga kaip Kauno oro uoste, leidžianti vykdant asmenų patikrą iš bagažo netraukti skysčių ar elektronikos prietaisų.

Visgi S. Bartkus pabrėžė, kad iškeliaujantiems asmenims nebereikės ištraukti elektronikos prietaisų.

„Kompiuterio ir laidų išimti nereikės ruošiantis saugumo patikrai“, – patikino jis.

Naujasis Vilniaus oro uosto išvykimo terminalas veiklą turėtų pradėti 2025 m. vasario mėn.

Kaip skelbta anksčiau, pastačius 14,4 tūkst. kv. metrų terminalą, bendras Vilniaus oro uosto keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas – dvigubai (nuo 1 200 iki 2 400 keleivių per valandą).

Dviejų aukštų pastato pirmajame aukšte veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona, kurioje bus galima savarankiškai ne tik registruotis skrydžiui, bet ir priduoti bagažą. Čia taip pat bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių biurai.

Naujojo Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo statybas bendrovė „Eika“ pradėjo pernai metų liepą. Numatoma, jog jis pradės veikti 2025 metų pirmąjį ketvirtį.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)