Lietuvos oro uostų su bendrove pasirašytoje sutartyje numatyta, kad „Select Service Partner Lithuania“ bus patikėtos šešios komercinės paskirties patalpos, kuriose keleiviai išvys daugelyje Europos oro uostų sėkmingai veikiančius prekės ženklus, tokius kaip „Burger King“.

Skaičiuojama, kad bendras naujų maitinimo įstaigų plotas sudarys 1,2 tūkst. kv. metrų.

Pabrėžiama, kad naujieji restoranai, užkandinės ir kavinės atsidarys tiek naujajame keleivių išvykimo terminale, kuris duris atvers kitų metų vasarį, tiek kitose oro uosto erdvėse per artimiausius kelerius metus, baigus senųjų terminalų erdvių rekonstrukciją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)