Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, šių metų gegužės mėnesį vadinamoji „Kiss and Fly“ zona, kurioje išlaipinami keleiviai, veiks tik PC ir P3 aikštelėse. Keleivius atvežę automobiliai „Kiss and Fly“ aikštelėse galės nemokamai stovėti 15 minučių.

„Kitąmet atidarysime naująjį išvykimo terminalą, kurio pralaidumas išaugs dvigubai: nuo 1200 keleivių per valandą iki 2400. Kad pajėgumai veiktų sklandžiai, šiemet yra aktyviai įgyvendinama parkavimo aikštelių ir eismo schemos pertvarka, kuri užtikrins ir patogų naujojo terminalo pasiekimą, ir leis geriau suvaldyti transporto srautus“, – teigia Arnas Dūmanas, Lietuvos oro uostų infrastruktūros plėtros departamento vadovas.

Vilniaus oro uoste keičiasi eismo tvarka

Nuo balandžio 29 dienos Vilniaus oro uoste nebelieka įprasto privažiavimo prie išvykimo terminalo. Lydinčių asmenų atvežami arba savo automobiliais atvykstantys keleiviai bus nukreipiami į kitas trumpalaikiam sustojimui arba ilgalaikiam parkavimui skirtas vietas.

Tuo pat metu Vilniaus oro uostas išlieka lengvai bei paprastai pasiekiamas viešuoju transportu. Prasidėjus permainoms, senuoju pandusu, vedančiu prie įėjimo į išvykimo terminalą, galės važiuoti tik oro uostą aptarnaujantis transportas ir iš anksto užpildę formą keleiviai su individualiais poreikiais.

Siekiant suvaldyti laikinus pokyčius Vilniaus oro uosto prieigose, yra įdarbinta per 10 darbuotojų, kurie visą parą, 7 dienas per savaitę, teiks informaciją bei padės keleiviams susiorientuoti rekonstrukcijos laikotarpiu.

Vilniaus oro uoste keičiasi eismo tvarka

Kartu su oro uosto naujojo išvykimo terminalo statybomis vykstantis transporto prieigų rekonstrukcijos projektas bus baigtas 2024 metų spalio mėnesį. Darbai skaidomi etapais siekiant, kad pereinamuoju laikotarpiu įtaka parkavimo paslaugoms būtų kuo mažesnė.

Pasak A. Dūmano, po rekonstrukcijos didžiausiame šalies oro uoste iš esmės keisis esama transporto prieigų judėjimo schema, kuri bus aiškiau suprantama, orientuota ir pritaikyta keleiviams patogiai pasiekti naująjį išvykimo bei esamą terminalą. Taip pat bus sustiprinta viešojo transporto bei vežėjų integracija.

Pagal eismo schemos pertvarkos planą automobilių parkavimo ir kito transporto eismo zonos plotą planuojama išplėsti iki 17 tūkst. kv. m. Visos šiuo metu esančios aikštelės bus sujungtos į vieną visumą – šis sprendimas transporto pralaidumą padidins du kartus lyginant su dabar esamu.

Įgyvendinant projektą numatyta atnaujinti paviršinių nuotekų surinkimo sistemą, visas dangas, apšvietimą, įrengti stogines, dviračių parkavimo vietas, įrengtos elektromobilių įkrovimo stoteles, apželdinti teritoriją.

Visų rekonstrukcijų metu Vilniaus oro uoste ir toliau be pertraukų veiks ilgalaikio parkavimo daugiaaukštės aikštelės, kur galima palikti automobilius ilgesniam laikui.

Nuo birželio 3 dienos bus pradedamas trečiasis, paskutinis prieigų rekonstrukcijos etapas, dėl kurio vėl keisis judėjimo schema. Detalesnė informacija bus pateikta gegužės vidury.

Atsižvelgiant į tai, kad prieigų rekonstrukcijos etapai keisis pakankamai dažnai, Lietuvos oro uostai ragina keleivius, planuojančius į Vilniaus oro uostą vykti automobiliu, iš anksto pasidomėti galiojančia aikštelių tvarka bei schemomis, nes įprasti įvažiavimo keliai ir statymo vietos bus pasikeitę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)