Tik po pietų į Kijevą išskrido keleivių grupė, kurios reisas iš pradžių buvo numatytas 7.25 val. Valandą vėlavo rytinis skrydis į Maskvą, o skrydis į Rygą apskritai buvo atšauktas.

Vėlavo ir į Vilnių grįžtantys šios oro bendrovės lėktuvai: prieš 11 val. iš Kijevo turėjusio grįžti „flyLAL“ lėktuvo laukta vakare – 17.30 val.

Pristigo aiškumo

„Tai jau ne pirmas kartas, kai vėluoja šios aviakompanijos skrydžiai. Lygiai prieš metus man teko palydėti į Frankfurtą išskrendančius svečius. Tą kartą skrydis vėlavo keturias valandas“, – „Vilniaus dienai“ sakė vakar taip pat į Frankfurtą susiruošusi ir oro uoste įstrigusi kaunietė Minija Tamošiūnaitė.

Mergina labiausiai pasipiktino tuo, kad bendrovės atstovai nesiteikė ar negalėjo išsamiau paaiškinti, kodėl vėlavo skrydis.

„Mums pasakė tik tiek, kad nėra lėktuvo. Kai būna pranešama, kad lėktuvas sugedo, niekas nepyksta, nes supranta, kad priežastis rimta, o šiuo atveju niekas nieko nepaaiškino“, – tvirtino M.Tamošiūnaitė.

Problemų patyrusius keleivius bendrovė „flyLAL“ vaišino pietumis.

Atostogautojams prioritetas?

Didžiausias rūpestis užgriuvo tų keleivių pečius, kurie „flyLAL“ lėktuvais ketino pasiekti tik tarpines kelionės stoteles.

M.Tamošiūnaitė Franfurte ketino sėsti į traukinį ir juo dar penkias valandas riedėti iki Bavarijos. „Laimė, kad traukiniai važinėja iki pirmos valandos nakties, tačiau neturiu jokio noro naktį blaškytis po užsienio šalį“, – skundėsi keleivė.

Dalis šio reiso keleivių iš Frankfurto, kuris yra vienas didžiausių pasaulyje oro transporto mazgų, ketino pasklisti po visą pasaulį. Dėl atidėtų „flyLAL“ reisų buvo aišku, kad žmonės vėluos į suplanuotus kitus skrydžius.

Vilniaus oro uoste įstrigę žmonės buvo priversti bandyti susisiekti su tuos skrydžius organizuojančiomis bendrovėmis ir pasikeisti bilietus į vėlesnius reisus.

Pasipiktinę keleiviai vakar taip pat spėliojo, kad „flyLAL“ skrydžiai galbūt vėluoja dėl to, jog prasidėjus atostogų sezonui išaugo užsakomųjų skrydžių paklausa ir bendrovei ėmė trūkti lėktuvų.

„Štai, pažiūrėkite, – į švieslentę su skrydžių sąrašu parodė M.Tamošiūnaitė. – iš Antalijos grįžta du „flyLAL“ lėktuvai, ir jie grįžta tiksliai numatytu laiku. Ar tik nebus taip, kad žmonės Vilniuje priversti laukti būtent šių lėktuvų?“

Gedimai šalinti vietoje

„flyLAL“ atstovai vakar paneigė gandus, kad bendrovė skiria prioritetą pelningesniems užsakomiesiems, o ne reguliariesiems reisams. Pasak jų, vakar skrydžiai vėlavo dėl smulkių lėktuvų sistemų gedimų, kurie iš karto buvo šalinami vietoje.

„Ketvirtadienį pastebėta techninių nesklandumų lėktuvuose „Saab 2000“. Juos skubiai šaliname, ir lėktuvai pakils iš karto, kai nebebus nesklandumų. Visais keleiviais pasirūpinsime“, – vakar per pietus situaciją komentavo „flyLAL“ Techninės priežiūros departamento direktorius Romualdas Legetavičius.

Bendrovės atstovai taip pat sakė, jog nustatyti gedimai nebuvo tokie rimti, kad grėstų skrydžių saugumui.

Juos norėta pašalinti, „kad nekiltų jokių klaustukų ore“. Pasak jų, tiesiog sutapimas, jog vieną dieną gedimų aptikta net keliuose bendrovės lėktuvuose.

Bendrovė ragina nepatenkintus keleivius pretenzijas dėl žalos, kurią galėjo patirti vėluodami, pateikti raštu. Jeigu pretenzijos bus pagrįstos, dėl bendrovės kaltės, jeigu tokia bus pripažinta, atsiradusi žala bus kompensuojama.

„Vilniaus dienoje“ taip pat skaitykite:

Aristokratiška priklausomybė

ES įveikė Lietuvos barjerą

Seime – apkaltos baubas