„Šiandien jie nespėjo pabaigti darbų. Pabaigs rytoj iki 14 valandos. Nespėjo dėl to, kad pilotai turi tam tikrą valandų apribojimą, kiek gali išbūti ore. Jie atsimušė į tą apribojimą ir turėjo baigti bandymus, bet jų rezultatai kol kas geri - jokių korekcinių veiksmų nereikia“, - BNS teigė tris šalies oro uostus valdančios valstybės įmonės Lietuvos oro uostai vykdomasis direktorius Donatas Voveris.

Jis anksčiau minėjo, kad pirmadienį lėktuvas spėjo iki galo išbandyti naują oro uosto žiburių sistemą - ji veikia be priekaištų. Tuo metu dar liko baigiamieji tikslaus tūpimo sistemos bandymai.

„Flight Calibration Services“ bandymų lėktuvas į Vilnių turėjo atskristi šeštadienį, tačiau dėl audrų jis užtruko Lenkijoje ir Vilnių pasiekė tik sekmadienį. Tai buvo pirmasis ant naujai išasfaltuoto kilimo ir tūpimo tako nusileidęs lėktuvas.

Rugpjūčio 18 dieną vėl atidarius Vilniaus oro uostą, iki spalio vyks baigiamieji žemės tvarkymo darbai, tačiau jie įtakos skrydžiams neturės.

Taką už 18,7 mln. eurų atnaujina Latvijos „A.C.B.“ ir Kauno statybų bendrovė „Autokausta“. Dėl tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms perkelta didelė dalis skrydžių. Per šį laiką Kaune bus aptarnauta apie 370 tūkst. keleivių ir apie 3,5 tūkst. skrydžių.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)