Pristatymas vyks partijomis po 20, 35 ir 36 troleibusus, o visos transporto priemonės bus pristatytos 2025 metų pirmąjį ketvirtį. Pirkimo laimėtojas bus nustatytas balandžio 19–20 dienomis.
ERPB suteiks bendrovei iki 38,23 mln. eurų dydžio paskolą, kurią sudarys iki 30,58 mln. eurų dalis iš ERPB nuosavų lėšų ir partnerių lėšos iki 7,65 mln. eurų, kurias suteiks Taivano tarptautinis bendradarbiavimo ir plėtros fondas.
Šiuo metu VVT transporto parką sudaro 649 transporto priemonės, iš jų 397 autobusai ir 252 troleibusai. Paskutinį kartą 2018 metais VVT įsigijo 41 troleibusą „Solaris“. Bendrovė vis dar eksploatuoja 160 „Škoda 14TR” markės troleibusų, kurių amžiaus vidurkis – 31 metai.
Bendras visų troleibusų amžiaus vidurkis siekia apie 23 metus. Po troleibusų parko atnaujinimo troleibusų vidutinis amžius sieks apie 2 metus.
VVT direktorius Darius Aleknavčius spaudos konferencijos metu tikino, kad VVT per artimiausius septynerius metus siekti tapti klimato kaitai neutralia kompanija. Taip pat, pasak jo, siekiama pakeisti 80 procentų benzininių transporto priemonių parko.
„Nupirksime 510 naujų transporto priemonių, siekdami užtikrinti, kad vidutinis transporto priemonės amžius mūsų bendrovėje būtų 6 metai. Taip pat, per artimiausias savaites pasirašysime pirkimo sutartį dėl 91 troleibuso. Jie bus pristatyti dalimis, tiek 2024 metų vasarą ir 2025 metų pradžioje. Kita dalis, kurią sudarys 68 transporto priemonės, tarp kurių ir 10 elektrinių autobusų, bus pristatyta 2025 metais“, – teigė D. Aleknavičius.
„(...) 2028 metais įvyks didelis įvykis mūsų bendrovėje, nes tikimės atsisakyti visų likusių dyzeliu varomų transporto priemonių“, – pažymėjo jis.
VVT vadovas: senųjų „Škoda“ markės troleibusų bus pilnai atsisakyta 2024–2025 m.
„Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) direktorius Darius Aleknavičius tvirtina, kad bendrovė eksploatuojamų senųjų „Škoda 14TR“ markės troleibusų atsisakys 2024–2025 metais.
„Atnaujinimas pradedamas jau kitais, 2024 metais. Su šiuo atnaujinimu, tikimės, kad didžioji dauguma senų „Škodų“ jau nebevažiuos, o su antra dalimi, t. y. 68 triašiais troleibusais, pilnai atsisakytume visų senų „Škodų“, taip pat ir seniausių „Solarių“, – Eltai po troleibusų finansavimo sutarties pasirašymo metu vykusios spaudos konferencijos teigė D. Aleknavičius.
„Tokiu atveju, liktų tik nauji 159 troleibusai su autonomine rida, ir 41-as 2019 m. įsigytas „Solaris“. Pilnas atsisakymas būtų 2024–2025 m.“, – pažymėjo VVT vadovas.