Pasak R. Adomavičiaus, kompleksinė galimybių studija išnagrinėtų visą viešąjį transportą ir galėtų atsakyti į klausimą, kokia transporto rūšis Vilniui tiktų pagal dabartinę urbanistinę situaciją, artimiausią ir tolesnę perspektyvą, esamus ir būsimus keleivių srautus.
R.Adomavičius sako, kad studijai jau skirta daugiau nei 800 tūkstančiai Europos Sąjungos lėšų. Prisidėti turės ir Vilniaus miesto savivaldybė, tačiau, pasak jo, „tai nebus daug“. R. Adomavičiaus teigimu, jau rengiamos techninės studijos sąlygos, bus skelbiamas tarptautinis konkursas. Tikimasi, kad jau šių metų pabaigoje ar kitų metų pradžioje bus gauta daugelis atsakymų. Rugsėjį planuojama surengti tarptautines kūrybines dirbtuves, į kurias susirinktų įvairių šalių specialistai ir perkeltų savo miestų patirtį.
„Mes privalome svarstyti ir išnagrinėti visas galimybes, o iš jų atsirinkti geriausią. Mes neturime jokio nusistatymo prieš kažką, tik tai, kad reikia parinkti Vilniui optimaliausią, patogiausią ir visa tai įdiegti“, - klausiamas, kurią transporto rūšį valdžia palaikytų, sakė vicemeras.
Vilniaus meras Vilius Navickas yra sakęs, kad artimiausiu metu nenumatoma jokių investicijų į transporto infrastruktūrą – bus siekiama išlaikyti esamą padėtį. „Mes pirmiausia turime atsirinkti tas perspektyvas. Gyvenimas greitai padiktuos, ką turime daryti, jeigu norime atlaisvinti miestą nuo spūsčių, reikia apie tai galvoti. Šiandien finansinė situacija bloga, tačiau gera situacija rengti planus“, - klausiamas, kodėl sunkmečiu prireikė dar vienos studijos, teigė vicemeras.
Visgi, sako R. Adomavičius, nebus pamirštos ir ankstesnės studijos. Esą anksčiau atliktos siauros studijos, o dabar reikia „bendro visų rūšių transporto optimizavimo“.
Dar vienai galimybių studijai, kuri nagrinėtų tik metro diegimo Vilniuje galimybes, tikimasi gauti Ispanijos vyriausybės paramą. „Yra nemažai metro šalininkų, jie sako, kad tai geriausias transportas, bet mes turime abejonių“, - sakė vicemeras.
Antradienį Vilniaus miesto savivaldybėje apsilankiusi prancūzų delegacija, atstovaujanti „Lohr Industrie“ kompanijai, pristatė naujos kartos lengvąjį tramvajų „Translohr“ su padangomis.