Apie Vilniečio kortelės pildymo sutrikimus DELFI antradienio rytą patvirtino „Lietuvos spaudos“ elektroninių produktų grupės vadovas Nerijus Orvidas. Tuo metu Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas užtikrino, kad sistema veikia ir gyventojai gali pildytis Vilniečio korteles.
„Kiek žinau, galima. Gavau informaciją prieš penkias minutes, kad veikia“, - tvirtino jis.
Popierinių bilietų grąžinti į kioskus neprireiks
„Lietuvos spaudos“ generalinis direktorius latvis Remas Razumas teigė, kad su sistemos sutrikimais yra susipažinta ir artimiausiu metu juos žadama išspręsti.
„Dirbame įtemptai su elektronines paslaugas teikiančia įmone ir šiuo metu tegalime pasakyti, kad problemos bus išspręstos. Pirmieji ženklai rodo, kad tai galėsime padaryti greitai“, - sakė jis.
Pasiteiravus, ar neplanuojama į prekybą sugrąžinti popierinių bilietų, jei elektroninė sistema stringa, pašnekovas atsakė: „Mes teikiame paslaugas savivaldybės įmonei, todėl jie turi teisę ir prerogatyvą pasakyti, koks yra sprendimo būdas. Manau, kad šie sutrikimai yra smulkūs ir tikiuosi, kad viskas bus išspręsta greitai ir sklandžiai, taigi reikalo grąžinti popierinius bilietus neturėtų būti“.
Pripažino, kad buvo sutrikusi
Vilniaus savivaldybė apie 10.30 val. išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad sutrikimai pašalinti. Serverio sutrikimai esą užtruko 1,5 val.
„Atsiprašome keleivių, kurie šį rytą patyrė nemalonumų. Dėjome visas pastangas, kad techniniai serverio nesklandumai būtų kuo greičiau pašalinti ir visi keleiviai viešuoju transportu galėtų važiuoti be jokių sutrikimų,“ – sakė SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Elektroninių paslaugų skyriaus vadovas Mindaugas Žironas.
DELFI primena, kad Vilniečio kortelės įvedimas į Vilniaus viešojo transporto sistemą susidūrė jau ne su viena problema.