Tikimasi, kad turint tikslesnius duomenis, bus galima ne tik tiksliau prognozuoti eismo dalyvių srautus, bet ir užtikrinti visų jų saugumą, rašoma pranešime spaudai.
„Kas trečias dviratininkas Vilniuje dviračiu keliauja kasdien, o šylantis oras vis daugiau vilniečių ragina į miestą išriedėti dvirate transporto priemone. Todėl labai svarbu, kad ne tik dviračių takai būtų geros kokybės, bet ir eismas sostinėje būtų saugus visiems jo dalyviams – nuo pėsčiojo iki dviratininko“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Anot SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorės Modestos Gusarovienės, nuo balandžio bus įgyvendinamas pilotinis dviračių srautų ties Gedimino pr., Šventaragio g. ir T. Vrublevskio g. sankryža stebėjimo projektas. Jo metu bus išbandoma specializuota vaizdo stebėjimo sistema, o projektas truks apie kelis mėnesius.
Bandomoji vaizdo stebėjimo įranga minėtoje sankryžoje įrengta kovo 20–21 d. Projekto iniciatoriai, bendradarbiaudami su įrangos gamintojais, dar vykdys šios stebėjimo sistemos programavimo, konfigūravimo ir derinimo darbus.
Tikimasi, kad pilotinis projektas prasidės balandžio 1 d.
Vilniuje iki 2018 m. planuojama pradėti tiesti apie 50 km naujų dviračių takų. Apie pusė jų – ES lėšomis rengiami projektai takams T. Narbuto g., Žirmūnų trikampyje (Minties, Tuskulėnų, Žirmūnų g.), Giedraičių ir Fino g., Neries Senvagėje (Ozo ir Upės g. jungtis per Linkmenų g.), Vilnios ir Neries upių pakrantėse.
Šiemet taip pat planuojama parengti projektus palei Ukmergės, Žalgirio, Rinktinės, Algirdo, Geležinkelio gatves, taip pat kitose pagal mieste patvirtintą specialųjį dviračių planą trūkstamose jungtyse.