Ministerijos pranešimas patvirtino „Kauno dienos“ prognozes, kad strateginis objektas atsidurs kažkur tarp Marijampolės ir Kazlų Rūdos.
Susisiekimo ministerijos nuomone, logistikos centras neturėtų tapti priemone regiono problemoms spręsti. Viešąjį logistikos centrą steigiant Karmėlavoje, kaip siūlo Kauno miesto ir Kauno apskrities vadovai, išlaidos šiam objektui vien dėl žemės išpirkimo padidėtų šimtais milijonų litų.
Ministerijos sekretoriaus Arvydo Vaitkaus teigimu, svarių argumentų, kodėl būtent Karmėlavoje, o ne piečiau Kauno turėtų būti kuriamas toks objektas, iki šiol nėra pateikta, o ekonominiai skaičiavimai rodo, kad jis turėtų būti šalia tarptautinių transporto koridorių.
„To nepadarius laiku ir reikiamoje vietoje gali būti padaryta esminė žala valstybei, nes tai ne kurio nors miesto ar regiono, o valstybinės svarbos objektas, kuris turi integruotis į tarptautinių transporto koridorių darbą ir bendrą Europos transporto sistemą“, – sakė A.Vaitkus.
Anot jo, neabejotina, kad perspektyviausia ir labiausiai ekonomiškai pagrįsta tokį viešąjį logistikos centrą kurti ten, kur susikirs didžiausi tarptautinių krovinių srautai.
Šią žinią išgirdęs Kauno miesto savivaldybės mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis neslėpė apmaudo: „Liūdna, bet jeigu reikalai krypsta tokia linkme, nieko padaryti nebegalime, belieka apgailestauti.“ Jis pabrėžė, kad Kauno miesto ir apskrities vadovai siekė, kad šis strateginis objektas atsidurtų kuo arčiau Kauno, tačiau viešajam logistikos centrui vietą renkanti Susisiekimo ministerija jų argumentų svariais nelaikė.
Vienintelis Kaunas iki šiol nenusprendė dėl logistikos centro vietos, Vilniuje ir Klaipėdoje jos jau yra parinktos.