Lėktuvų sekimo portale flightradar24.com matyti Lenkijos oro navigacijos paslaugų tarnybos (PANSA) orlaivis „Beechcraft King Air 350i“ (SP-TPU).

„Įvairios Vilniaus oro uosto navigacinės sistemos bus tikrinamos, kalibruojamos artimiausias 2–3 dienas. Specialius skrydžius atliks kompanijos „Polish Air Navigation Service Agency“ orlaivis – laboratorija“, – „Delfi“ komentuoja Lietuvos oro uostų atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas.

Pasak jo, skrydžiai bus vykdomi aplink Vilniaus oro uostą įvairiuose aukščiuose ir įvairiomis kryptimis.

„Tokios procedūros oro uostuose yra atliekamos reguliariai – po keletą kartų per metus. Reguliariems skrydžiams įtakos šie specialūs kalibravimo skrydžiai neturės“, – sako T. Vasiliauskas.

„Papūga“ vadinamas lėktuvas tikrina sistemas


Vilniaus oro uostas atskirai socialiniame tinkle skelbia, kad šiomis dienomis tikrinamos sistemos leidžia orlaiviams saugiai nutūpti prasto matomumo sąlygomis. Šie darbai yra reguliariai atliekami visuose trijuose Lietuvos oro uostuose.

„Apskraidymai vyks 2–3 dienas po kelis kartus per dieną“, – rašo oro uostas.

PANSA savo tinklalapyje 2021 metų balandį skelbė, kad laimėjo konkursą Lietuvoje.

„Agentūros spalvotasis lėktuvas, vadinamas „Papūga“ trejus metus skrydžių inspektavimo paslaugas bendrovei Lietuvos oro uostams“, – rašoma pranešime.

Anot lenkų agentūros, nuo 2021 metų gegužės iki 2024 metų gegužės, greta skrydžių, suplanuotų Lietuvos „Oro navigacijai“, PANSA suteiks paslaugas Lietuvos oro uostams.

Ant įvairiaspalvio lėktuvo fiuzeliažo užrašyta „Papūga“ dviem kalbomis – angliškai „Parrot“ ir lenkiškai „Papuga“.

„Papūga“ ant žemės
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją