Anot jo, iki karantino traukinys dukart per parą važiuodavo šia kryptimi, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti.

Dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka kone valandą vietoje pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.

Tokia idėja domina ir Daugpilį. Anot Daugpilio savivaldybės atstovės Lygos Korsakos, susisiekimas geležinkeliu tarp miestų darbo dienomis ir per atostogas paskatintų tiek turistų, tiek ir darbuotojų judėjimą.

Susisiekimo viceministrės Loretos Maskaliovienės teigimu, ministerija kol kas nėra gavusi Visagino prašymo. Ji sako, kad iki šiol nebuvo poreikio kasdieniams traukinio Visaginas-Daugpilis reisams, tačiau išaugus keleivių srautams bei atlikus analizę, būtų galima svarstyti šio traukinio reisų dažninimą.

Viceministrės žiniomis, 2019 metais maršrutu Vilnius-Daugpilis vežta apie 60 tūkst. keleivių.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)