Taip pat šiuo metu rengiama Lietuvos oro uostų plėtros galimybių studija. Jos tikslas - įvertinti visų trijų oro uostų galimybes, vadovaujantis keleivių skaičiaus, orlaivių skrydžių bei krovinių eismo prognozėmis.
Anot prezidento, aukštomis Vilniaus oro uosto teikiamų paslaugų kainomis ir mokesčiais skundžiasi ir investuotojai. „Matyt, ne atsitiktinai viešojoje erdvėje verda diskusijos apie konfliktus tarp dviejų pagrindinių Vilniuje veikiančių avialinijų bendrovių („flyLAL” ir „airBaltic” – DELFI) bei tarp Lietuvos kapitalo avialinijų bendrovės ir oro uosto”, - teigiama Prezidentūros spaudos tarnybos pranešime.
Anksčiau skydžių bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines" („flyLAL”) ne kartą viešai konfliktavo su Vilniaus oro uostu. Paskutinis toks konfliktas kilo dėl 2,1 mln. litų „flyLAL" skolos oro uostui. Oro uostas dėl skolos kreipėsi į teismą.
Šalies vadovas paragino susisiekimo ministrą reikliai vertinti padėtį Vilniaus oro uoste ir ieškoti būdų, kaip suderinti privačią iniciatyvą ir pažangius valdymo metodus, skaidriai plėtoti partnerystę.
DELFI primena, kad „flyLAL“ laimėjo Prezidento kanceliarijos skelbtą konkursą teikti užsakomųjų skrydžių paslaugas.