Šią vasarą įvyko pokyčių ir „Top Rails“ akcininkų struktūroje. Anksčiau 84 proc. įmonės akcijų valdžiusi Estijos bendrovė „Skinest Rail“ savo dalį pardavė „Top Rails“ vadovo Pavelo Naidionovo kontroliuojamai „R-hold“, kurios dalis „Top Rails“ akcininkų struktūroje šiuo metu sudaro 99 proc. 1 proc. akcijų priklauso grupei esamų ir buvusių įmonės darbuotojų.
„Tai buvo tipiškas vadinamojo „management buyout“ atvejis, kai įmonės vadovybė nusprendžia įsigyti akcijas iš finansinio investuotojo. Kontrolė leis greičiau priimti sprendimus ir įgyvendinti ambicijas transformuoti įmonę į inovacijoms atvirą ir didesnę pridėtinę vertę kuriančią organizaciją.
Specializuotos statybos darbai ir toliau liks mūsų duona, tačiau sieksime, kad paslaugų portfelyje vis daugiau vietos užimtų sudėtingi inžinerijos projektai, o veiklos geografija plėstųsi už Lietuvos ribų. Šie planai ir padiktavo sprendimą keisti pavadinimą ir, tam tikra prasme, pradėti veiklą nuo balto lapo“, - sakė „Top Rails“ direktorius P. Naidionovas.
Jis pridūrė, kad, siekiant kokybinių pokyčių, į bendrovės veiklos tobulinimą, naują įrangą ir technologijas per trejus artimiausius metus planuojama investuoti 5 mln. eurų.
Pastaruoju metu „Top Rails“, dar veikdama „Vitras-S“ vardu, įgyvendino Rengės ruožo geležinkelio atstatymo bei Pažeimenės stoties rekonstrukcijos – projektus. Bendrovė neseniai laimėjo Radviliškio geležinkelio stoties trečiojo kelyno pertvarkymo konkursą, geležinkelio remonto konkursus Kauno, Vilniaus ir Klaipėdos regionuose.
2019 metais bendrovė gavo 11,625 mln. eurų pajamų, grynasis pelnas sudarė 1,8 mln. eurų.