Susisiekimo ministerijos teigimu, pertvarka leistų efektyviai naudoti valstybės turtą, steigti antrines bendroves ir taip atskirti rizikingesnes ir nepagrindines veiklos sritis nuo strateginių.

Seimas pernai pritarė, kad susisiekimo sektoriaus įmonės – Lietuvos oro uostai, Klaipėdos jūrų uosto direkcija, Lietuvos automobilių kelių direkcija, „Oro navigacija“, Vidaus vandens kelių direkcija – taptų akcinėmis bendrovėmis, o 100 proc. jų akcijų valdys valstybė.

Visų jų pertvarką planuota įgyvendinti iki šių metų pabaigos, tačiau Vidaus vandens kelių direkcija statusą jau pakeitė liepą, o Lietuvos oro uostų pertvarka atidėta 2023 metams.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją