Posėdyje pritarta šiam projektui ir nuspręsta pataisyti kai kuriuos tam prieštaraujančius teisės aktus. Kaip DELFI sakė Susisiekimo ministerijos Ryšių su visuomene skyriaus vedėja Regina Sklepovič, nutarta, kad vykdomi darbai neturėtų trukdyti oro uosto darbui, o sklype esantys inžineriniai tinklai turėtų būti perkeliami „flyLAL group" sąskaita.
Dar 2006 metų pabaigoje „flyLAL Group" paskelbė apie savo ketinimus iki 2009 m. baigti naujo keleivių terminalo statybą, kuris galėtų aptarnauti iki 5 mln. keleivių per metus.
Žemės nuomos sutartis tarp TVOU administracijos ir „flyLAL Group" valdomos bendrovės „VA Reals“ jau pasirašyta.
„Išplėtus Vilniaus oro uostą Vilnius taps konkurencingu miestu visos Europos mastu“, - DELFI sakė „flyLAL Group“ generalinis direktorius Linas Dovydėnas.
Bendrovės skaičiavimu, naujasis terminalas sukurs apie 5,4 mlrd. Lt. papildomų pajamų Lietuvai. „flyLAL Group“ ketina investuoti į terminalo statybą 120 mln. Lt, o į skrydžių vystymą ir komercines paslaugas - 200 mln. Lt.
DELFI primena, kad šis terminalas yra senas TVOU administracijos ir „flyLAL Group" nesutarimų objektas.
Dar pernai DELFI rašė, kad TVOU generalinis direktorius Mindaugas Ivanauskas ne kartą tvirtino, kad privati bendrovė negali statyti terminalo oro uosto teritorijoje, to esą neleidžia galiojantys teisės aktai. Tokią pačią poziciją buvo išdėstęs ir tuometinis įmonės valdybos pirmininkas ir buvęs Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas. Jo teigimu, pastačius privatų keleivių terminalą oro uosto saugumu vis tiek turėtų rūpintis oro uostas, be to, jam statyti vieta yra netinkama, nes ten „praeina inžineriniai tinklai, kur yra transporto susikirtimo taškai". Be to, anot M. Ivanausko, žemė, ant kurios stovi oro uostas yra valstybės nuosavybė, todėl, pagal įstatymus jai išnuomoti turi būti skelbiamas aukcionas.
„flyLAL Group" valdo 100 proc. „flyLAL – Lithuanian Airlines" (flyLAL).