Vilniaus miesto apylinkės teismas paskelbė, kad bendrovė „Happy Travel“ už bilietus sumokėjusiai, tačiau jų negavusiai keleivei turės atlyginti patirtus nuostolius – 734 litus. Be to, bendrovė privalės jai padengti bylinėjimosi išlaidas – 500 Lt.
Bylos duomenimis, viena vilnietė „Happy Travel“ internetinėje svetainėje praėjusių metų rugsėjį savo dukrai už 404 Lt nupirko lėktuvo bilietus Vilnius-Dortmundas-Vilnius. Į Vokietiją ji turėjo išskristi spalio viduryje, tačiau atvykusi į Vilniaus oro uostą sužinojo, kad jos bilietai nėra užsakyti, nes kelionių agentūra nepervedė pinigų.
Ieškovė teismui nurodė, kad dėl to buvo priversta pirkti naujus bilietus, kurie kainavo 734 Lt.
Atsakovu patraukta kelionių agentūra teismui nepateikė savo pozicijos, todėl teismas nusprendė sprendimą priimti už akių.
Teismas nustatė, kad keleivė už skrydžio bilietus sumokėjo pinigus banko pavedimu – kelionių agentūra elektroniniu paštu jai atsiuntė laišką su patvirtinimu apie sėkmingą apmokėjimą. Tą pačią dieną bendrovė keleivę taip pat informavo, jog aviabilieto rezervacija apmokėta ir patvirtinta.
„Bylos medžiaga nustatyta, kad dėl nežinomų priežasčių atsakovas ieškovės sumokėtų už lėktuvo bilietą pinigų oro vežėjui nepervedė ir tokiu būdu nepatvirtino rezervacijos į minėtą skrydį, todėl ieškovei atvykus su dukra į oro uostą, ieškovei teko pirkti lėktuvo bilietą iš naujo, sumokant už lėktuvo bilietą 734 Lt, t.y. 330 Lt daugiau nei buvo pasiūlęs atsakovas“, – pažymėjo teismas.
Keleivė kreipėsi į kelionių agentūrą ir prašė grąžinti pinigus, tačiau negavo jokio atsakymo.
Kad keleivė yra teisi, patvirtino ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.