„Wizz Air“ apgailestauja dėl nepatogumų, kuriuos klientams sukėlė aplinkybės, nepriklausančios nuo oro linijų bendrovės, ir siūlo paveiktiems keleiviams kompensaciją „Wizz“ kreditais arba originalia apmokėjimo forma, taip pat nemokamą skrydžio keitimą.
Jei keleiviai bilietus įsigijo per internetines kelionių agentūras ar kitus tarpininkus, jie turėtų susisiekti su jais, kad gautų kompensaciją arba perkeltų skrydį į kitą datą“, – informuoja oro linijų bendrovė.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (1)