Visi keleiviai, įsigiję bilietus šia kryptimi, bus informuoti el. laišku. Tuo atveju, jeigu keleiviai bilietus įsigijo tiesiogiai wizzair.com svetainėje arba per aviakompanijos mobiliąja programėlę, 120 proc. sumokėtos sumos automatiškai bus grąžinta į jų „Wizz Air“ sąskaitas ir galios 24 mėnesius aviakompanijos paslaugoms ir produktams įsigyti, rašoma bendrovės pranešime.

Keleiviai gali rinktis ir kitą galimybę, tačiau ji užims daugiau laiko. Keleiviams atskiru laišku bus suteikta visa informacija apie reikiamus atlikti žingsnius norint susigrąžinti pinigus į banko sąskaitą. Šiuo atveju keleiviai atgaus 100 proc. sumokėtos sumos.

Keleiviai, kurie užsisakė bilietus per kelionių agentūras, įskaitant internetines kelionių agentūras, turėtų susisiekti su įmone, kurioje įsigijo bilietus.

„Wizz Air“ labai rekomenduoja keleiviams susisiekti su atsakingomis institucijomis, kad gautų tikslią informaciją apie kelionių apribojimus ir patvirtinimus dėl kelionės sąlygų.

Aviakompanija primena, kad keleiviai yra atsakingi už tai, jog prieš keliaudami į pasirinktą šalį žinotų apie kelionės sąlygas, susijusias su atvykimo šalimi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)