Liepos pabaigoje su šeima į Kiprą išvykęs vilnietis grįžo susigadinęs nuotaiką – paskutinę minutę paliekant saulėtą šalį jis buvo priverstas susimokėti papildomus 35 eurus.
Prieš kelionę internetu pasidaręs registraciją „Wizzair“ internetiniame puslapyje ir atsispausdinęs įlaipinimo korteles vyras su dar keturiais asmenimis išvyko į Larnaką.
Praleidęs savaitgalį saulėtoje saloje Dainius su šeima nukeliavo į oro uostą, iš kurio turėjo išskristi į Vilnių.
Praleidęs pakeleivius per įlaipinimo kortelių patikrinimo postą, vilnietis staiga suprato, kad jo bilieto aparatas neskenuoja. Gerai pasižiūrėjęs į įlaipinimo kortelę vyras pamatė – ant jos nėra brūkšninio kodo.
„Einame į pirmą punktą, kur reikia pridėti brūkšninį kodą. Visus praleidžiu, tuomet dedu savo bilietą ir pamatau, kad ant jo nėra brūkšninio kodo. Oro uosto darbuotojui sakau – kaip čia dabar. Jis pasižiūrėjo ir liepė eiti prie registracijos stalo, kur galėsiu paimti naują bilietą“, - pasakojo pašnekovas.
Prie registracijos stalo Dainius pasiskundė, kad jo įlaipinimo kortelė neturi brūkšninio kodo, nors visi likę keturi bilietai, kurie buvo vienu metu spausdinti, brūkšninius kodus turėjo.
„Man pasakė, kad turiu susimokėti 35 eurus. Bandžiau sakyti, kad aš juk internetu registraciją pasidariau. Paminėjau, kad tai ne mano, o „Wizzair“ klaida, bet moteris nesileido į kalbas. Sakė arba mokate 35 eurus, arba nesutinkate ir neskrendate. O iki skrydžio buvo likusi valanda“, - prisiminė vyras.
Kad grįžtų į namus vyras visgi turėjo susimokėti pinigus.
„Norėjo negerą bilietą pasiimti, bet liepiau grąžinti, kad turėčiau įrodymą“, - pridėjo vilnietis.
Dainius prisipažino kaip reikiant užpykęs ant „Wizzair“ bendrovės, nes jis internetu registraciją atliko taip, kaip reikėjo, ir visos kitos įlaipinimo kortelės buvo atspausdinti be klaidos.
Klaidų būna
„Wizzair“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Dougas Oliveris teigė apgailestaujantis, kad keleivis susidūrė su įlaipinimo proceso problema.
„Neturėdami daugiau duomenų apie keleivį ir visų detalių, reikalingų ištirti šį įvykį, negalime šiuo metu spėlioti priežasčių ar problemų, kodėl įvyko šis nesusipratimas, - komentavo jis. - Prieš pradedant kelionę, visuomet raginame keleivius atidžiai patikrinti visus kelionei reikalingus dokumentus. Taip pat noriu kartu priminti, kad bet kuris keleivis, susidūręs su nesklandumais, turėtų susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru „Wizzair“ interneto svetainėje“.
D. Oliveris pripažino, kad atsisiunčiant įlaipinimo kortelę gali pasitaikyti siuntimo klaida ir įlaipinimo kortelė gali būti atspausdinta be brūkšninių kodų, tuomet ant jos turėtų nebūti ir jokios reklamos.
„Žinoma, tai gali būti ir mūsų bendrovės IT klaida, internetų paslaugų tiekėjo ar neteisingų spausdintuvo nustatymų klaidos. Šiuo atveju, kai tuo pačiu metu buvo spausdinamos penkių keleivių įlaipinimo kortelės, įlaipinimo kortelė be brūkšninių kodų turėtų būti pastebėta iš karto, kai atspausdinti bilietai peržiūrimi, ir pakartotinai atspausdinta dar kartą“, - kalbėjo jis.
„Wizzair“ bendrovė primena, kad ant kiekvienos atspausdintos įlaipinimo kortelės turi būti du brūkšniniai kodai: vienas – kortelės viršuje, kitas – apačioje. Įlaipinimo kortelę galima spausdinti daug kartų, likus ne mažiau nei dviem valandoms iki numatyto skrydžio.
Likus mažiau nei dviem valandoms iki skrydžio, įlaipinimo kortelę taip pat galima atsisiųsti naudojantis „Wizzair“ mobiliąja programėle. Pavyzdžiui, jei atvykęs į oro uostą klientas pastebi, kad įlaipinimo kortelę paliko namuose.
Daryti pakeitimus ar užsisakyti papildomas paslaugas skrydžiui galima likus ne mažiau nei trys valandos iki numatyto skrydžio. Tokiu atveju įlaipinimo kortelę su atsiradusiais pasikeitimais reikia dar kartą atspausdinti likus ne mažiau nei dvi valandos iki skrydžio.