Kompanija papildė draudimo sumą ir pateikė draudimą įrodančius dokumentus VTD, kuris bendrovės veiklos pažymėjimą atnaujino šiandien.

„Visus nesklandumus ėmėme operatyviai spręsti ir jau šiandien techniniai draudimo neatitikimai yra ištaisyti. Mūsų veiklos pažymėjimas yra atnaujintas ir galime patikinti, kad jokie klientai dėl laikino jo sustabdymo nepatyrė ir nepatirs nemalonumų“, – pranešime sako „Travelonline Baltics“ vadovas Tadas Rimkus.

VTD vertino 2014 metų II pusmečio ir 2015 metų I pusmečio kompanijos veiklos rezultatus. Pastarąjį pusmetį bendrovė pardavė daugiau kelionių nei tikėtasi, o padidinti draudimo limitą nuo 75,3 tūkst. eurų iki 94,3 tūkst. eurų buvo pastebėta per vėlai.

„Departamentas veikia pagal Turizmo įstatymą ir sprendimas stabdyti pažymėjimą buvo teisinė procedūra. Mums tenka tik apgailestauti, kad aplink visa tai buvo daug emocijų ir net panikos. Labai tikimės, kad tai nepakenkė įmonės veiklai ir kad klientai, kurie žino ir pažįsta šį kelionių organizatorių nesuabejojo jo kompetencijomis ir paslaugų kokybe. Laikinas pažymėjimo sustabdymas nėra įmonės bankoto paskelbimas, departamentas nuolat stabdo pažymėjimus dėl įvairių priežasčių ir tai nėra kažkoks išskirtinis atvejis“, – pranešime teigia VTD atstovė žiniasklaidai Edita Gaigalienė.

Šiuo metu kompanija dirba pelningai, pardavimai pranoksta lūkesčius, tad praėjusiais metais susilpnėję finansiniai rodikliai sparčiai stiprėja. Kompanijoje šiuo metu dirba 18 darbuotojų, per pastaruosius 8 mėn. bendrovės pajamos siekė 4,1 mln. eurų, 2015 metus tikimasi pabaigti su 6 mln. eurų apyvarta.

VTD sustabdžius kelionių organizatoriaus veiklos pažymėjimą, „Travelonline Baltics“ buvo sustabdžiusi ir savo organizuojamų kelionių pardavimus. Kompanijos valdomuose tinklapiuose buvo galima įsigyti tik kitų kelionių agentūrų organizuojamas keliones, nes kelionių organizatoriaus licenzijos neturėjimas nedraudžia tarpininkauti, tačiau bendrovė ir toliau organizavo jau parduotas keliones, tad klientai jokių nesklandumų nepatyrė.

Iki šiol VTD nėra sulaukusi skundų ar pretezenzijų bei duomenų apie nukentėjusius „Travelonline Baltics“ klientus keliautojus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)