„Tęsdami banko skyrių atnaujinimą siekiame, kad vizitų banke metu klientų patirtis būtų kuo geresnė, ir prie to prisidėtų ne tik profesionali banko konsultantų pagalba, bet ir patogios bei funkcionalios erdvės. Be to, šiuolaikinius standartus atitinkanti darbo aplinka sukuria komfortiškas darbo sąlygas ir banko darbuotojams“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Per likusius šių metų mėnesius planuojama atnaujinti „Swedbank“ padalinius Utenoje, Vilkaviškyje, Švenčionyse, Šilutėje ir Visagine.
Pasak J. Gumuliauskienės, nors absoliučią daugumą paslaugų galima atlikti skaitmeninėje erdvėje, fiziniai padaliniai išlieka svarbūs klientų aptarnavimui. Čia gyventojai gali gauti kvalifikuotą konsultaciją aktualiais finansiniais klausimais ar pasinaudoti savitarnos įrenginiais.
Atnaujinamų banko padalinių sąraše dalis objektų bus renovuota, kita dalis persikels į naujas patalpas. „Swedbank“ klientų aptarnavimo centras, veikęs prekybos centre „Mandarinas“ Vilniuje (Ateities g. 91), duris atvėrė komercijos centre, adresu Ukmergės g. 283. Prekybos centre „Mandarinas“ toliau veiks pinigus išduodantis bei priimantis „Swedbank“ bankomatas.
„Ši nauja padalinio vieta strategiškai palankesnė. Šalia judrios sostinės transporto arterijos įsikūręs padalinys taps lengviau pasiekiamas, taip pat ankstinamas jo darbo laikas – darbo dienomis jis dirbs nuo 9 iki 18 val., o savitarnos erdvė banko klientams bus prieinama visą parą“, – sako J. Gumuliauskienė.
Padalinys Ukmergės gatvėje Vilniuje yra pirmasis, įrengtas pagal atnaujintą „Swedbank“ padalinių koncepciją, sukuriant jaukią ir patogią aplinką. Interjere ir balduose dominuoja skandinaviškas stilius, natūralios ir tvarios medžiagos, naudojama medžio faktūra, gyvos gėlės.
Šiuo metu „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinių tinklą visoje Lietuvoje sudaro 54 padaliniai. Daugiausiai jų veikia Vilniuje – 6, Kaune yra įsikūrę 4 banko padaliniai, Klaipėdoje 2.