Kaip rašoma pranešime spaudai, plėtrą į plataus vartojimo prekių pardavimą įmonė vykdys keliais etapais. Dabar asortimentą papildo laisvalaikio ir vasaros sezono prekėmis, vėliau jame atsiras pilnas ne maisto prekių asortimentas – elektronika, buitinė technika, virtuvės reikmenys ir kt.

„Asortimento plėtra ir ne maisto prekių kategorijos stiprinimas „Barboros“ planuose buvo numatytas dar iki karantino. Tačiau karantino metu pasikeitę gyventojų apsipirkimo įpročiai ir pokyčiai konkurencinėje aplinkoje suteikė šiam žingsniui tvirtesnį pagrindą. Uždarius ne maisto produktų parduotuves, žmonės daugelį prekių pradėjo pirkti internetu. Manome, kad ir po karantino vis daugiau gyventojų apsipirkimą elektroninėse parduotuvėse rinksis kaip pagrindinį“, – apie prekių pasiūlos plėtrą kalba Andrius Mikalauskas, „Barboros“ vadovas.

Atsižvelgiant į sezoniškumą ir tam tikrų prekių paklausos augimą vasaros metu, elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė asortimento plėtrą pradeda nuo laisvalaikio ir sodo prekių, skirtų iškyloms, lauko pramogoms, griliui, sodo darbams. Jas, kaip ir maisto produktus, į namus bus galima gauti tą pačią dieną.

„Elektroninę maisto prekių parduotuvę transformuojame į elektroninį prekybos centrą, pradėdami nuo sezonui aktualiausių prekių. Ši vasara gyventojams bus kitokia: daugelis jau planuoja atostogas Lietuvoje, tad galima tikėtis augsiančio vietinio turizmo, o su juo – ir didesnės laisvalaikio gamtoje prekių paklausos“, – sako A. Mikalauskas.

Kiek vėliau šiais metais „Barbora“ išplės asortimentą tokiomis kategorijomis, kaip buitiniai elektronikos prietaisai, drabužiai, avalynė, žaislai, knygos, prekės automobiliams ir t.t.

Andrius Mikalauskas

„Ėjimas į pilno asortimento elektroninių parduotuvių rinką reikalauja ir papildomų investicijų į IT sistemas, darbuotojų paruošimą, veiklos procesų sustygavimą. Tai iššūkiai, kuriems atsakingai ruošiamės. Elektroninės komercijos rinka yra labai dinamiška, vartotojų poreikiai nuolat auga, todėl su jais turi augti ir e. prekybos žaidėjai. Norėdamas išlikti šioje rinkoje, turi išmokti greitai reaguoti, prisitaikyti ir netgi diegti sprendimus, kol vartotojai nespėjo pajusti, kad šių sprendimų jiems trūksta“, – mintimis dalinasi A. Mikalauskas.

„Barboros“ paslaugomis šiuo metu gali naudotis Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestų ir aplinkinių rajonų gyventojai, taip pat užsakymai pristatomi ir Kuršių Nerijoje. Karantino metu įmonė žengė į Lietuvos regionus, 38-iuose miestuose ir miesteliuose pristatydama naują paslaugą „Barbora Express“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)