Kitaip tariant, bus dviejų rūšių „Coca-Cola“ - „Coca-Cola Original Taste“ ir „Coca-Cola Zero Sugar Zero Calories“, kurie iki šiol veikė kaip nepriklausomi prekės ženklai. Vadinasi, iš lentynų turėtų išnykti „Coca-Cola Light“.
Kiekvieno gėrimo butelis ar skardinė bus tokio paties dizaino ir stiliaus, išlaikys visame pasaulyje atpažįstamą raudoną diską, tačiau paprastas spalvų kodas vartotojams padės iš tolo atskirti gėrimus.
Kompanijos „Coca-Cola“ vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė teigia: „Mes suprantame, kad per didelis cukraus kiekis nėra gerai, todėl šis mūsų žingsnis įtvirtina įsipareigojimą „Coca-Cola“ be kalorijų paversti geriau pasiekiamu, patrauklesniu ir rinkoje plačiai pasklidusiu produktu. Esu tikra, kad vartotojai įgis geresnes pasirinkimo galimybes“.
Tvirtinama, kad vieningas prekės ženklas padės kompanijai „Coca-Cola“ sustiprinti produktų poziciją.
Sprendimas atspindi naują „Coca-Cola“ kryptį ir pastangas gėrimų įvairovę sujungti vienodu, gerai atpažįstamu ženklu.
Pasirinkimo galimybę pabrėš ir naujasis rinkodaros šūkis: „Nauja pakuotė, toks pats nuostabus jausmas, išsirink savo mėgstamiausią!“.
Pranešime nurodoma, kad tradicinės „Coca-Cola“ skonis išliks toks pats, tačiau vieno prekės ženklo strategija įtrauks produktą į naują rinkodaros srautą, o vartotojai išvys naujus pakuotės variantus. Pokyčius lydės naujos, mažesnio dydžio, pakuotės ir į kalorijų neturinčią „Coca-Cola“ sutelktas dėmesys.
„Ir toliau padedame vartotojams geriau kontroliuoti su mūsų gėrimais suvartojamą cukraus ir kalorijų kiekį. 2017 metais mes pasiryžome smarkiai padidinti kalorijų neturinčios „Coca-Cola“ pardavimų apimtis. Šio gėrimo rūšis bus įtraukta į visą „Coca-Cola“ komunikaciją ir sulauks išskirtinio dėmesio.
Kitu vieno prekės ženklo strategijos akcentu taps galimybė pasirinkti skirtingo dydžio gėrimo pakuotę. Vartotojai išliks gerai informuoti ir turės galimybę pasirinkti nuo 200 mililitrų skardinės iki 2 litrų butelio atsižvelgdami į savo ir šeimos poreikius“, - pranešime kalba „Coca-Cola“ atstovė.