Nors pirmadieninėje Druskininkų savivaldybės mero Ričardo Malinausko darbotvarkėje buvo įrašytas dalyvavimas pasitarime dėl lynų keltuvo veiklos, panašu, kad techninės šio įrenginio bėdos dar nesibaigė.
Antradienį prie keltuvo atėjusiems kurorto svečiams persikelti į kitą Nemuno krantą nepavyko. Juos pasitiko užrašas: „Keltuvas Lynų kelias laikinai nedirba. Vykdomi keltuvo techninio derinimo darbai. Atsiprašome už nepatogumus".
Pirmą kartą Druskininkų lynų keltuvas buvo sugedęs iškart po atidarymo lapkričio 27 d. ir taisomas visą savaitę. Kitą kartą jis sugedo gruodžio 10-ąją. Tuomet keltuvo gondoloje daugiau nei valandą buvo įstrigę apie 20 žmonių.
Druskininkų lynų keltuvas – tai vieno lyno sistemos įrenginys su kabinomis keleiviams persikelti iš kurorto centro į užmiestyje esančią slidinėjimo areną ir sugrįžti atgal. Pirminė keltuvo stotelės vieta – kurorto centre šalia Vandens pramogų parko. Galutinė stotelė – kitoje Nemuno upės pusėje esančios slidinėjimo arenos teritorijoje.
Per 4 milijonus litų kainavusį Druskininkų lynų keltuvą eksploatuos specialiai tam įsteigta bendrovė „Kautros keltuvai", priklausanti keleivių vežimo bendrovei „Kautra".
2012 m. lapkričio 5 d. Aplinkos ministras Gediminas Kazlauskas, bebaigiantis savo darbą šiame poste, skyrė Druskininkų savivaldybės projektui „Keleivinio keltuvo, siekiant sumažinti transporto priemonių sukeliamą taršą, iš kurorto centro į slidinėjimo areną įrengimas" 6 mln. Lt Klimato kaitos specialiosios programos lėšų.
Nors vėliau šis sprendimas susilaukė griežtos ekologijos ekspertų kritikos kaip neatitinkantis numatomų tikslų mažinti klimato kaitą, jo finansavimas taip ir nebuvo sustabdytas.