Susisiekęs su banku, vyras sulaukė pažadų, kad klaida sistemoje bus ištaisyta ir palūkanos pradės kapsėti tiksliai. Tačiau praėjus daugiau nei dviem mėnesiams sostinės gyventojas ir toliau skundžiasi, kad banko specialistai negali ištaisyti klaidos.

„Turiu keletą kaupiamųjų indėlių „Finastoje“ ir jie moka žymiai mažesnes palūkanas nei nurodo pasirašant sutartį internetu“, - pradėjo savo pasakojimą DELFI skaitytojas. Kaip teigė pašnekovas, vienoje kaupiamojo indėlio sąskaitoje yra 5 tūkst. Lt, esant 2,55 proc. metinėms palūkanoms ir joms išmokant kas mėnesį, per sausio mėnesį jam prikapsės vos 0,02 Lt.

Pasak jo, susisiekus su banko atstovais jie iš pradžių aiškino, kad viskas gerai, bet kai Darius ir toliau nusprendė kovoti dėl palūkanų, jie pamatė klaidą savo sistemoje.

Nesutvarko jau du mėnesius

„Visas tas pastebėjimas prasidėjo lapkričio pradžioje. Prieš tai mačiau, kad lyg mažokai palūkanų, bet per daug nekreipiau dėmesio“, - pridėjo vyras.

Kaip teigė vilnietis, jis kartas nuo karto susisiekia su „Finasta“ dėl neteisingai skaičiuojamų palūkanų, tačiau iš kredito įstaigos sulaukia to paties atsakymo – sistema vis dar taisoma.

„Aš ne kompiuterių specialistas, bet taisyti sistemą, kuri teisingai skaičiuotų indėlių palūkanas virš 2 mėnesių... O kiek yra tokių, kurie neatkreipia dėmesio į gaunamas palūkanas“, - svarstė Darius.

Pašnekovas pasakojo, kad gruodžio mėnesį jam pavyko atgauti dalį prarastų palūkanų: „Bet kas iš to? Jei klientas sugalvotų vėluodamas paskolos palūkanas mokėti, ar irgi būtų galima tai atidėti?“

„Finasta“: tai vienintelis atvejis

DELFI susisiekus su banku „Finasta“, jo atstovai teigė, kad su Dariaus situacija yra susipažinę ir tai vieninteliam klientui nutikęs toks atvejis.

„Klientas pastebėjo klaidą ir kreipėsi į mus. Iš karto sureagavome ir gruodžio 21 d. kompensavome jam trūkstamą palūkanų dalį“, - teigė „Finastos“ Komunikacijos projektų vadovė.

Pasak jos, sausio 2 d. klientas vėl kreipėsi į banką: „Manėme, kad po pirmo kreipimosi klaidą sistemoje ištaisėme. Mūsų IT specialistai stengiasi išspręsti šią situaciją kuo greičiau, kad ji daugiau nepasikartotų. Klientui palūkanas ir šiuo atveju kompensuosime“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (134)