Pirkėjo paieškos užtruko pusantrų metų.
Viena seniausių alaus daryklų Rusijoje parduota per „olandišką“ (mažėjančios kainos) aukcioną. Pradinė kaina buvo 290 mln. rublių.
Naujasis daryklos savininkas, kuris kol kas nėra įvardijamas, nuo 2017-ųjų pradžios nebeveikiančią gamyklą ir jai priklausančią teritoriją ketina pertvarkyti į biurų, prekybos ir logistikos centrą.
„Heineken“ skelbė alaus gamybą šioje įmonėje nusprendusi nutraukti dėl aštuonerius metus užsitęsusio Rusijos alaus rinkos nuosmukio.
Šių metų pradžioje „Heineken“ pakeitė iškart keturių savo alaus daryklų Rusijoje vadovus, tačiau dar trijų gamyklų vadovais savo kėdes išsaugojo. Nors aiškių tokio sprendimo priežasčių „Heineken“ nenurodė, tačiau manyta, jog tai susiję su šios aludarės pozicijų Rusijos alaus rinkoje netektimis.
„Heineken“ veikia 70 šalių, Rusijoje - nuo 2002-ųjų. Jos prekės ženklų portfelį sudaro „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.