Finansinio elgesio tarnyba (FCA) teigė, kad bankas „laiku nesuteikė tikslios informacijos“ apie 220 mln. svarų sudarančius mokėjimus, atliktus per dešimtmetį.

Griežtesnės taisyklės, reglamentuojančios banko pareigą suteikti tarnyboms informaciją apie atliekamus mokėjimus, JK įsigaliojo po 2008-ųjų finansų krizės, kad būtų sustabdytas piktnaudžiavimas rinka. „Goldman Sachs“ teigimu, bankas savo informacijos teikimo procesus jau pagerino.

Pasak FCA vykdomojo direktoriaus Marko Stewardo, šie pažeidimai buvo ilgalaikiai ir itin rimti.

„Banko veiksmai rodo negebėjimą ilgą laikotarpį suvaldyti kontrolės mechanizmų, kurie yra ypač svarbūs mūsų rinkų vientisumui užtikrinti. Šie pažeidimai buvo rimti ir ilgalaikiai“, - sakė M. Stewardas.

FCA teigimu, bankas, įsipainiojęs į Malaizijos 1MDB vardu pramintą korupcijos skandalą, nesiėmė priemonių „atsakingai suvaldyti savo veiklą“.

Tuo metu pats „Goldman Sachs“ tikino „besidžiaugiantis šios bylos sprendimu“ ir pabrėžė, kad bankas iškeltus klausimus sprendžia itin aktyviai.

„Su šiais klausimais tvarkėmės ir tvarkomės aktyviai, per visą šį laikotarpį investavome daug į informacijos teikimo procedūrų kūrimą ir tobulinimą“, - sakoma „Goldman Sachs“ pranešime.

Anksčiau FCA dėl tokių pat pažeidimų buvo skyrusi 27,6 mln. svarų baudą Šveicarijos bankui UBS ir 35 mln. svarų baudą Jungtinių Valstijų bankui „Merrill Lynch“.

„Tikimės, kad visos bendrovės tai priims kaip galimybę užtikrinti visišką veiklos skaidrumą ir reguliariai tikrins savo sistemas, kad iškylančios problemos būtų aptiktos ir išspręstos“, - teigiama FCA pranešime.

Šaltinis
Temos
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją