Antrąjį ketvirtį įmonė pardavimus augino 10 proc. – nuo 7,2 mln. eurų 2021 m. iki 7,9 mln. eurų 2022 metais. Įmonės vadovo Tomo Maurico teigimu, didžiausią įtaką augimui darė ilgalaikės partnerystės su patikimais klientais bei įmonės krepšelį papildę nauji klientai, kurių užsakymai vis auga.
„Antrojo ketvirčio rezultatus lėmė ir įveikti iššūkiai, kurie tęsiasi jau ilgą laiką. Žaliavų ir energijos kainos, logistikos grandinių trūkinėjimas nepaleidžia rinkų iš savo nagų. Vis dėlto su komanda stebime žaliavų kainų korekcijas ar bent stabilizavimąsi. Sprendžiant žaliavų kainų ir trūkumo iššūkius, pavyko rasti alternatyvius tiekėjus rytų šalių gamintojams. Kovojant su prekių pervežimo iššūkiais, teko pertvarkyti transporto linijas ir logistikos grandinę, tačiau radome išskirtinius sprendimus, kurie padeda stabilizuoti kainas“, – sako T. Mauricas.
Įmonė ir toliau tvirtina savo rinkos poziciją Vokietijoje – „Kauno baldų“ produkcijos galima rasti didžiausiose šios šalies baldų prekybos tinkluose. Pirmąjį metų pusmetį daugiausiai augusi rinka buvo būtent Vokietijos, į kurią eksportas siekė daugiau nei 17 proc. Kitos didelės įmonės rinkos, kaip nurodoma „Kauno baldų“ pranešime, išlieka Beniliukso šalys, kuriose pozicijas stiprins aukštesnės klasės natūralių medžiagų baldų pasiūla.
Antrąjį ketvirtį „Kauno baldai“ baigė pirmąjį naujosios gamyklos etapą, iškraustė dalį gamybos įrenginių ir padalinių į naująjį pastatą nepertraukiant gamybos procesų. Vis dėlto liepos mėnesį gamyklos teritorijoje kilęs gaisras pakoregavo antrojo pusmečio planus. Jau visai netrukus komanda turėjo perkelti ir dar didesnę dalį gamybos į ką tik pabaigtą pastatą, tačiau dėl gaisro ir jo padarytos žalos senajame pastate likusiai įrangai, planus teko keisti.
„Kauno baldų“ turtas, įskaitant, gamyboje naudojamą įrangą, buvo apdraustas, o konkreti gaisro padaryta žala dar vertinama.
Šiuo metu dėl įvykio gamybai „Kauno balduose“ stovint, komanda planuoja iš dalies gamyklos veiklą atnaujinti jau nuo rugsėjo, o per paskutinį metų ketvirtį pasiekti buvusias gamybos apimtis. Pasak „Kauno baldų“ vadovo T. Maurico, šios aplinkybės turės įtakos antrojo pusmečio rezultatams.
Taip pat įtaką darys ir geopolitinė, ekonominė situacija visame pasaulyje, todėl, vadovo teigimu, komandos prioritetu išliks darbas su esamais partneriais ir naujų klientų paieška. Tam nuolat kuriamos ir pristatomos naujos minkštųjų baldų kolekcijos, pritaikytos konkrečioms rinkoms.