Išvydo dėmes ant sėdynės

Aprengęs vaiką naujomis kelnėmis Vladas sumąstė nuvažiuoti su šeima iki pajūrio. Deja, namo grįžusios šeimos laukė nemaloni „dovanėlė“.

Vaikiški džinsai nudažė ką tik pirkto automobilio sėdynes. Skaitytojo atsiųstose nuotraukose matyti ant automobilio galinių sėdynių paliktos tamsios dėmės.

Vladas teigė, kad išvydęs suteptą odinį saloną, kreipėsi į parduotuvės atstovus.

„Tačiau jie, išnagrinėję mano skundą, atsakė, kad informacija apie tai, kad džinsai gali tepti, buvo nurodyta kelnių etiketėje“, - nusivylęs kalbėjo vyras.

Pasak jo, vaikui nupirktos kelnės jam kainuos papildomai apie 100 eurų, nes tiek jam teks susimokėti už automobilio sėdynių valymą.

Kodėl džinsai dažo?

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Gaminių kontrolės skyriaus vyriausioji valstybinė inspektorė Ona Kušeliauskaitė aiškino, kad gamintojo su preke pateikta visa informacija yra vertinama ir kaip instrukcija.

Taigi, pasak jos, jei gamintojas etiketėje įspėja, kad džinsai gali dažyti, tokia informacija laikoma pakankama informuoti pirkėją. Todėl vartotojo skundai, patyrus nuostolių dėl dažančio drabužio, tokiu atveju yra nepagrįsti.

Verta nepamiršti, kad informacija pirkėjams privalo būti pateikta lietuvių kalba.

O. Kušeliauskaitė teigė, kad per metus Valstybinė ne maisto produktų inspekcija sulaukia daugiau nei dešimt skundų dėl dažančių džinsų.

Pasak pašnekovės, būtent džinsinės kelnės dažniausiai sukelia problemų dėl dažymo, nes šiam drabužiui dažyti naudojama speciali technologija, kuri leidžia gaminiui išblukti.

„Specialiai atliekamas nestabilus dažymas, kad kelnės bluktų dėvėjimo metu pagal vartotojų poreikius. Būtent todėl įspėjimai apie galimą dažymą nurodomi gamintojo informacijoje“, - kalbėjo specialistė.

O. Kušeliauskaitė patarė pirkėjams nuolat ir atidžiai skaityti, kas parašyta ant drabužių esančiose etiketėse.

Inspektorės teigimu, pasitaiko atvejų, kai drabužis dažo, tačiau gamintojas būna nenurodęs, jog prekė gali dažyti. Tuomet fiksuojamas pažeidimas.

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija informuoja, kad jei vartotojas galvoja, kad įsigijo netinkamos kokybės produktą į pardavėją turi kreiptis raštu. Vieną savo kreipimosi kopiją vartotojas palieka pardavėjui, kitą – su pardavėjo žyma pasilieka sau.

Pardavėjas į skundą turi atsakyti ne vėliau kaip per 10 dienų. Jei pirkėjo netenkina pardavėjo duotas atsakymas, jis gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (287)