Dizainerė Aušra Šeduikytė kartu su draugu praėjusį sekmadienį turėjo per Stambulą išskristi į Bankoką. Tačiau nuo pat kelionės pradžios poilsiautojai neišvengė nuotykių.

„Ilgai lauktos atostogos prasidėjo ir gal jau baigėsi, nes Stambule pasnigo. Įsivaizduojate? Pasnigo žiemos metu! Ir jaučiu, kokį 1 cm, bet tai yra katastrofa, nes žiemos sezonas ir sniegas, tai visiška naujiena ir netikėtumas!

Su tuo tvarkytis neišmoko ir nesitaikstys, nes senais laikais to nebuvo. Bet dabar jau būna, bet vis dar netikim, kad gali būt! Į Stambulą (į kurį ir taip truputį baisu dabar skristi) skrydis iš Vilniaus atidėtas 5 val., nes nėra kur tūpt, nes pasnigo. Skrydžio iš Stambulo į Bankoką, kuris yra mūsų, gali išvis nebūt, nes skrydžiai masiškai atšaukiami“, – įspūdžiais dalijosi moteris.

Tačiau nukeltas skrydis pasirodė besąs tik vienas iš daugelio laukiančių siurprizų.

„Vis dar keliaujame į Bankoką, tiksliau, pagaliau keliaujam. Vakar atšaukė skrydį, liepė važiuoti namo ir laukti kol paskambins iš avialinijų, nes per daug reikalų vienu metu, biuras buvo sausakimšas.

Pasitraukėm. Laukėm iki 12 nakties ir niekas neskambino. Galiausiai prisiskambinom, sakė, kad skrydžių nebeliko, nėra kur mūsų įkišti, nes, aišku, pirmiausia sukaišiojo tuos rėkiančius sausakimšam ofise. Bet liepiau vis tiek ieškot skrydžio.

Rado per Minską ir Maskvą. Sakė, jeigu nepatinka išvis padės ragelį ir niekur neskrisime. Suprantu, kad force majaure, bet taip kalbėjo vienų geriausių avialinijų („Turkish Airlines“) biuras, išvaręs mus namo ir liepęs patikėti, kad paskambins radę skrydį. Tai va, Minske sėdime jau 7 val. ir dar pranešė apie nukeliamą skrydį“, – pasakojo moteris.

Aušra Šeduikytė

Dėl to, anot jos, išlipus iš lėktuvo Minsko oro uoste teko patirti – 25 laipsnių šaltį vilkint tik lietpalčius. Kita vertus, juokavo keliautoja, lėktuve davė brandintų senovinių šokolado batonėlių, kurių jau niekur neduoda.

Be to Minsko oro uostas esą buvo visai nieko: su marmuru, su užuolaidomis, dirbtinėmis gėlėm ir bariukais, kuriuose vietinio balzamo gėrimas pigesnis už vandenį.

Vis dėlto ir tai dar buvo ne pabaiga. Kai jau atrodė, kad galiausiai kelionė tęsis, iškilo dar viena nenumatyta problema.

„Pavalgius sumuštinių Minsko oro uoste po 7 val. laukimo ėjome per pasų patikrą skrydžiui į Maskvą ir sužinojome, kad mūsų neskraidins, nes mes neturime vizų. Ir tai yra absoliučiai „Turkish Airlines“, mums keitusių skrydį, kaltė.

Jie šito nežinojo! Dar prieš tai iš 15 karto prisiskambinus pasakė, kad vis tiek tai ne jų bėda, prašyti baltarusių, kad pasirūpintų. Nors jie čia niekuo dėti, visas oro uostas sujudo, pasieniečiai (labai jauni, beje) vis prieidavo, klausė, kas nutiko. Deja, nieko negalėjo padėt. Nes Maskva mūsų neįsileis ir dar duos baudą, nors jie ir leistų išskrist.

Į Vilnių sugrąžint negalėjo, nes nėra skrydžių dar dvi dienas. Wi-Fi internetas oro uoste neveikia, Vilniaus biuras tai atsiliepia, tai ne. O kai atsiliepia sako, kad nežino, ką pasiūlyt. Minskas paėmė pasus ir pasakė, kad oro uoste iš viso galime išbūti 24 val., tada, jei neišskrisime, mus pasodins. Tai po ašarų ir tiesioginio rėkimo į ragelį su „Turkish Airlines“ Minsko ir Vilniaus biurais, pasiūlė skrydį per Kazachstaną, nors nebuvo tikri ar ten irgi nereiks vizos. Na, ką, bandome, nes negi sėdėsi“, – guodėsi A. Šeduikytė.

Dėl sugadintų atostogų ir nesusipratimų dėl skrydžių ji svarstė skųsti oro linijas, nes situacija visiškai absurdiška. Tiesa, keliautoja pasidžiaugė tuo, kad Baltarusijoje ir Kazachstane oro uostų darbuotojai labai geri ir paprasti žmonės.

„Dabar dar laukia 5 val. pas kazachus. Reikėtų tik kailinių ir kailinės kepurės, nes laukimo salėje „dubakas“. Sėdime. Laukiame, kol vėl kas nors atsitiks, nes negi taip imsi ir nuskrisi kaip žmogus? Susigalvojo, blyn, į Bankoką vidury žiemos, – liūdnai apie savo nuotykius juokavo keliautoja, kuriai galiausiai vis dėlto pavyko pasiekti Bankoką.

„Turkish Airlines“ atstovai situaciją DELFI pakomentavo taip:

„Labai apgailestaujame girdėdami, kad mūsų keleiviai Vilniuje turėjo problemų. Dėl ekstremalių oro sąlygų Stambule, kurios tęsėsi nuo praėjusio penktadienio, mes, kaip „Turkish Airlines“ elgėmės atsakingai, idant maksimaliai sumažintume keleivių patiriamus nepatogumus, susijusius su privalomu skrydžių atšaukimu.

Tuo metu suteikėme apgyvendinimą 16 tūkst. mūsų klientų ir pasiūlėme jiems apie 50 tūkst. maisto davinių kol jie laukė Stambulo Atatiurko tarptautiniame oro uoste.

Šiomis sudėtingomis dienomis darome geriausia, ką galime, kad suteiktume aukščiausios kokybės paslaugas klientams, tačiau kadangi dėl oro sąlygų problemų dar kils, tikimės patenkinti keleivius jų grįžtamuosiuose skrydžiuose“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (424)