Kaip portalą DELFI informavo „Lidl Lietuva“ Komunikacijos vadovė Agnė Gaižauskienė, šiuo metu „Lidl“ neturi lojalumo kortelių.
„Vis dėlto nuolat analizuojame, ar tokie sprendimai būtų naudingi mūsų pirkėjams“, - kalbėjo ji.
Tačiau taip pat iš proto lietuvius vedančių akcijų „Lidl“ neatsisakys.
„Mūsų parduotuvėse pirkėjai ras ir akcijų – prekių sumažinta kaina ir specialių pasiūlymų“, - komentavo „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovė.
Bus priversti pasiūlyti lojalumo korteles?
Marketingo specialistas Rytis Buračas visų pirma akcentuoja, kad Lietuvoje lojalumo kortelės neveikia kaip lojalumo kortelės, o tiesiog yra nuolaidų kortelės. Nuolaidos neskatina vartotojo sugrįžti ir vartotojas nesijaučia išskirtinis, kad turi tam tikro prekybos tinklo lojalumo kortelę.
„Ta kortelė yra tapusi verslo atributu, kaip privalomas dalykas. Manau, kad greičiausiai „Lidl“ bus priverstas po metų ar kelių, supratęs, kad šioje rinkoje reikia tą kortelę turėti, sugalvoti kažkokią lojalumo programą“, - kalbėjo pašnekovas.
Pasak jo, vis dėlto lojalumo kortelės nebėra vienintelis instrumentas pirkėjams. Pavyzdžiui, plastikines korteles gali pakeisti mobiliosios programėlės.
Kad lojalumo kortelė atliktu savo tikrąją funkciją, pasak pašnekovo, ji būtent turi suteikti pirkėjui išskirtinumą – būtų pasiūlymai tokie, kokių kitur nėra, kad vartotojas geriausiai jaustų naudą.
„Aš visada kaip pavyzdį paminiu oro linijas: jų kortelių turėtojai turi ir greitus praėjimus ir patekimą į verslo sales. Todėl tie klientai gerokai išsiskiria iš paprasto keliautojo“, - tęsė R. Buračas.
Pašnekovas pritarė, kad „Rimi“ lojalumo kortelių turėtojams siūlomos nuolaidos pagal jų pirkimo įpročius jau artėja prie tikrosios lojalumo kortelės funkcijos.
„O dabar mes ir taip esame visokių nuolaidų išlepinti, o dar šalia ir kažkokia kortelė tabaluoja, - pridėjo jis. - Tikriausiai turėtų būti tik su lojalumo kortele visos privilegijos“.