Vienas iš „MobilityBee“ įkūrėjų Ernestas Žvaigždinas teigė, kad idėja kurti mobiliai erdvei skirtą elektroninių parduotuvių platfomą gimė prieš trejus metus, kai jis su bendraminčiais pastebėjo, ką daro interneto gigantas „Amazon“.
„Bendrovė pradėjo labai aktyviai kurti mobiliąją aplinką – kūrė mobiliąsias programėles, mobilųjį puslapį. Tai parodė tendenciją, kad visos elektroninės parduotuvės to irgi norės“, - prisiminė jau aštuntą startuolį vystantis E. Žvaigždinis.
Tuo metu startuolio įkūrėjas jau buvo sukaupęs tam tikros patirties kuriant produktus mobiliajai aplinkai.
E. Žvaigždinis teigė, kad „MobilityBee“ iš kitų konkurentų išsiskiria tuo, kad klientams siūloma ne standartizuota mobilioji parduotuvė, tačiau priderinama prie kiekvieno kliento specializacijos.
Kadangi per savo patirtį dirbant su kitais startuoliais verslininkui pavyko užmegzti daug ryšių, prie komandos prisijungė verslo angelas Laisvūnas Butkus.
Vėliau „MobilityBee“ pradėjo domėtis investavimo galimybėmis susitinkant su Lietuvoje veikiančiais rizikos kapitalo fondais, tačiau nuspręsta, kad daugiausia naudos komandai atneštų investuotojas iš kitos šalies.
„Pasirinkome tris kartus brangesnius pinigus ir labiau sudeginome savo dalį, bet pasirinkome tuos, kurie mums padės įeiti į Skandinavijos rinką“, - bendradarbiavimo su „E-Bros OY“ pasirinkimą apibūdino E. Žvaigždinis.
Būtent verslo plėtra Skandinavijoje – svarbiausias artimiausioje ateityje laukiantis „MobilityBee“ darbas. Mobiliąsias parduotuves kuriančios platformos kūrėjas teigė, kad perspektyvos Skandinavijoje itin geros – čia elektroninės prekybos rinka gerai išsivysčiusi, o mobiliojoje erdvėje stiprių konkurentų nėra.
Vis dėlto E. Žvaigždinis užsiminė ir apie keletą iššūkių, laukiančių skverbiantis į užjūrio rinkas.
„Pirmoji – tai, kad esame Lietuvoje. Žinoma, ne visi, bet skandinavai dar galvoja, kad nesame tokie geri kaip jie. Suomiai Baltijos šalis, gal dėl istorijos, priskiria prie savų. Tačiau švedui dar yra didžiulis skirtumas pirkti lietuvio ar suomio produktą“, - kalbėjo jis.
Antrasis barjeras, kurį teks peržengti komandai, gana silpnas verslo santykių išsivystymas tarp Skandinavijos ir Lietuvos elektroninių produktų kūrėjų.
„Kai nėra tų santykių, į rinką įeiti be vietinio pagalbininko labai sunku“, - pridėjo pašnekovas. Būtent iš suomių kompanijos „MobilityBee“ ir tikisi pagalbos šiuo klausimu.
Vis dėlto E. Žvaigždinas pabrėžė, kad bendradarbiavimas su „E-bros OY“ tik pirmasis žingsnis į spartesnę startuolio plėtrą.
Pašnekovas prasitarė, kad paskutiniu metu kompanija dėl investicijų derasi su vienu didžiausių pasaulyje JAV rizikos kapitalo fondu, kuris pats susisiekė su lietuviais.