„Klientų paslaugų perkėlimą į vieningą sistemą nukeliame dėl karantino Lietuvoje. O tiksliau dėl to, kad daliai iš 50 tūkst. perkeliamų klientų dėl dalies paslaugų gali tekti apsilankyti mūsų konsultavimo centruose, o kontaktavimas su žmonėmis šiuo metu yra tikrai nerekomenduojamas“, – pranešime žiniasklaidai sakė „Luminor“ banko Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.
Pasak jo, nauja perkėlimo data bus pasirinkta atsižvelgiant į situaciją Lietuvoje, klientai informaciją apie tai gaus ne vėliau nei likus 30 dienų iki paslaugų perkėlimo dienos.
Iš viso „Luminor“ ketina perkelti 45 tūkst. privačių ir 5 tūkst. verslo klientų paslaugas. Apie du trečdalius perkeliamų klientų šiuo metu naudojasi „Luminor|Nordea“ interneto banku. Visiems šiems klientams yra išsiųstos „Visa“ kortelės, kurios pakeis dabar naudojamas „MasterCard“ korteles.
Pavėlinus paslaugų perkėlimą, visos paslaugos klientams veiks įprastai: gyventojai toliau naudosis dabartinėmis debeto ir kredito kortelėmis, o prie interneto banko jungsis, naudodami sau įprastus prisijungimo kanalus ir duomenis.
„Luminor“ įkurtas 2017 metais, sujungus Šiaurės šalių bankų „Nordea“ ir DNB veiklą Baltijos šalyse. Pernai rugsėjį už 1 mlrd. eurų 60 proc. banko akcijų įsigijo JAV investicijų bendrovė „Blackstone“.