Tokiu būdu siekiama centralizuoti pristatymo paslaugas iš skirtingų restoranų prekių ženklų ir iškelti naują pristatymo kokybės kartelę.

„Bolt Food“ programėlės vartotojai Lietuvoje gali užsisakyti patiekalus iš visų „Apollo Group“ valdomų maitinimo vietų: 7 „KFC“ tinklo restoranų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose, 2 „Apollo Bowling“ restoranų Klaipėdoje ir Šiauliuose, o taip pat iš Vilniuje įsikūrusių sporto baro ir restorano „O’Learys“ bei itališko prekės ženklo „Vapiano“ restorano, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Orientuojamės į aukštos kokybės maisto tiekimą ir geriausią klientų patirtį. Natūralu, kad populiarėjant maisto pristatymui, norime ir čia užtikrinti klientų vertinamą kokybę, priimtiną kainą ir patirtį, prilygstančią apsilankymui restorane. Dėl šios priežasties skyrėme didelį dėmesį rinkdamiesi pristatymo partnerį“, – paaiškina Mauri Dorbek, „Apollo Group“ valdybos narys.

„Apribojome pristatymo teikėjų, su kuriais dirba mūsų valdomi restoranai, skaičių ir remdamiesi ankstesne teigiama patirtimi, nusprendėme bendradarbiauti tik su „Bolt Food“. Šis žingsnis atitinka mūsų ir klientų poreikius greitai ir sklandžiai patirčiai“, – pridūrė jis.

„Be abejo, tai, kad mūsų partneris „Apollo Group“ patikėjo mums pristatymus iš savo populiarių prekių ženklų restoranų, yra išties svarbus pripažinimas mums.

Planuojame šiems prekių ženklams skirti reikiamą dėmesį programėlėje, vartotojų jau artimiausiu metu laukia nuolaidos, o partnerius galime užtikrinti, kad pasirūpinsime visais techniniais sprendimais, todėl restoranai galės sutelkti dėmesį į skanių patiekalų kūrimą ir gaminimą“, – sako „Bolt Food“ vadovas Lietuvoje Justinas Bambalas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją