„Maxima“ - „Tai, ko reikia“. Nuo šiol šie žodžiai lydės vieno didžiausių prekybos tinklų reklamas ir užrašus.
Kaip portalui DELFI teigė prekybos tinklo Lietuvoje atstovė spaudai Renata Saulytė, šūkio keitimas nebuvo emocinis ar spontaniškas pasirinkimas.
„Naujojo šūkio paieškos užtruko kiek ilgiau nei dvejus metus. Šūkis yra mūsų ilgalaikės konkuravimo strategijos dalis. Atlikome nemažai visuomenės nuomonės tyrimų, stebėjome savo pirkėjų, kurių didžioji dauguma – šeimos elgseną ir lūkesčius, jų pokytį, fiksavome, kokius reikalavimus jie kelia prekybininkams“, - kalbėjo pašnekovė.
Pasak R. Saulytės, naujasis šūkis buvo išrinktas renkantis iš daugybės variantų, tačiau paskutiniu metu buvo apsistota ties dviem: „Tai, ko reikia“ ir „Kad nieko netrūktų“.
„Abu jie, mūsų manymu labiausiai atspindėjo tai, kas šiandien yra ir ką siūlo beveik 25-erių metų prekybinę patirtį turinti „Maxima“. Renkantis šūkį mums buvo svarbu ir tai, kad šūkis nesuponuotų nepagrįstų lūkesčių. Tad pastarąjį pasirinkome, nes manome, kad jis optimaliai atitinka tai, ką žadame pirkėjui“, - komentavo pašnekovė.
Kiek prekybos tinklui kainavo šūkio pakeitimas, kol kas „Maxima“ neatskleidžia.
R. Saulytė teigė: „Galvojame, kad klaidinga pateikti investicijas, kurių mums prireikė šūkiui pristatyti visuomenei. Šūkio įvedimo projektas tęsėsi dvejus metus. Kad galėtume visuomenei naują šūkį ir jį pagrįsti turėjome atlikti išties nemažai „namų darbų“, todėl tikslias investicijas dar tiksliname“.
DELFI primena, kad žinios, kad „Maxima“ keis savo šūkį, pasirodė dar 2013 m. po tragedijos Rygoje, kai griuvo parduotuvės stogas. Tuomet bendrovė teigė prekės ženklo nekeisianti, tačiau atsisakysianti šūkio.
Kitų prekybos tinklų šūkiai:
Rimi - Tai, ko nori tu
Praktiški žmonės renkasi Norfa
IKI mes visi mylim maistą
Prisma - laimingiems namams