Bendrovės pajamos per metus sumažėjo 1,2 proc. iki 1,689 mlrd. eurų (1,71 mlrd. eurų), nurodoma pirmadienį Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
„Maxima LT“ praėjusią savaitę pranešė, kad bendrovės 2020 metų rezultatams didžiausios įtakos turėjo dėl koronaviruso pandemijos pasikeitę pirkėjų įpročiai ir struktūriniai valdymo pokyčiai.
„Maximos LT“ mažmeninės prekybos apyvarta pernai augo 3,8 proc. iki 1,65 mlrd. eurų (1,59 mlrd. eurų), o vien parduotuvių, veikusių visus 2019 ir 2020 metus, apyvarta (angl. like-for-like) – 0,1 proc. Daugiausiai apyvartos augimą lėmė e. prekyba ir naujos parduotuvės.
Pernai septynios naujos „Maxima“ parduotuvėse atidarytos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šventojoje, Lentvaryje ir Skaidiškėse, dar šešios parduotuvės buvo atnaujintos, o dvi – uždarytos.
2020 metų pabaigoje bendrovė valdė 252 parduotuvių tinklą Lietuvoje.
„Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.