Skeptikų teigimu, T. Kralovas tik apsimeta esąs turtingas, kad galėtų pardavinėti abejotinos kokybės mokymus, kurie ir yra tikrasis jo pajamų šaltinis. Latvijos „Delfi“ aiškinosi, kas toks mįslingasis Tomas Kralovas, taip pat paprašė ekspertų patarti, kaip internete išrinkti patikimą finansų konsultantą.
Socialinės žiniasklaidos fenomenas – mikrogarsenybės. Tai žmonės, dirbantys ir kuriantys turinį konkrečioje nišoje, tačiau retu atveju žinomi už savo tikslinės auditorijos ribų. Vienas iš tokių žmonių – vyrukas, prisistatantis Thomu Kralow (Tomas Kralovas). Jo paskyros socialiniuose tinkluose turi šimtus tūkstančių sekėjų tiek Latvijoje, tiek visame pasaulyje. Nepaisant to, yra įtarimų, kad T. Kralovas demonstruoja turtus ir prabangą, kuri iš tikrųjų jam nepriklauso.