Kaip skelbiama pranešime, pirmasis šių metų pusmetis, ypač antrasis, buvo itin sėkmingas. Per pirmuosius šešis 2022 metų mėnesius apyvartos augimas siekė 84 proc., lyginant su tuo pačiu 2021 metų laikotarpiu. Pirmąjį pusmetį bendrovės bendrasis pelnas siekė 2,5 milijono eurų ir yra didesnis nei per visus praėjusius metus. Augo ir apyvarta – 24 mln. eurų su pridėtinės vertės mokesčiu.

Anot bendrovės vadovų, pasiekta kartelė tik sustiprina turimas ambicijas apyvartą padvigubinti dar per ateinančius vienerius metus.

„Šimto milijonų eurų apyvarta nuo veiklos pradžios yra kryptingo darbo rezultatas, pasiektas nepaisant daugybės pasaulį sukrėtusių iššūkių – Covid-19 sukeltos pandemijos, nestabilios politinės situacijos bei ekonominių sunkumų. Apyvartos augimui tiesioginės įtakos turėjo kryptingai didinamas prekės ženklo pripažinimas, auginant visuomenės pasitikėjimą sertifikuotais pardavėjais, taip pat gebėjimas atliepti kliento poreikius“, – sako „Longo Group“ įkūrėjas ir valdybos pirmininkas Edgars Cērps.

„Longo Group“ atstovai užsimena ir apie ateities planus, kuriuose įvardijamas žengimas į naują rinką – Lenkiją. Pardavimo veiklą šioje šalyje planuojama pradėti jau šių metų pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją