Įmonės teigimu, galimybės eksportuoti žemyninę naftą nebuvimas mažina naftos kainas ir verčia JAV naftos perdirbimo gamyklas ją perdirbti, pagaminant daugiau benzino nei dyzelino. Benzino paklausa JAV sumažėjo, todėl vis daugiau jo yra eksportuojama, daugiausiai į Atlanto vandenyno baseino šalis. Dėl to rinkoje stebimas benzino kainos kritimas, prasidėjęs mėnesiu anksčiau nei naftos kainos mažėjimas, susijęs su rinkoje atslūgusiu nerimu dėl sankcijų Iranui taikymo pasekmių. Tačiau minėtu laikotarpiu dyzelino kainos augo ir viršijo benzino kainas. Kainų santykis dėl sumažėjusios naftos kainos nepasikeitė, o tam, kad būtų parengta infrastruktūra, būtina siekiant užtikrinti tinkamą žemyninės naftos tiekimą eksportui, prireiks laiko.
„Artimiausiu metu tiek benzino, tiek dyzelino kainos turėtų mažėti atsižvelgiant į šiuo metu rinkoje stebimas naftos kainos kritimo tendencijas. Ar prognozės pasiteisins, priklauso nuo daugybės priežasčių - naftos ir naftos produktų pasaulinė rinka yra itin nestabili, todėl kasdieniai įvykiai pasaulyje ir dėl jų vykstantys pokyčiai gali turėti nenuspėjamą įtaką galutinei konkrečios dienos kainai“, - sako „ORLEN Lietuva“.