Palangos oro uosto vadovas Andrius Daujotas DELFI pasakojo, kad nors kol kas pasakyti, kada tiksliai prasidės rekonstrukcija jis negali, išdavė, kad darbus planuojama pradėti dar šiemet.
„Po rekonstrukcijos Palangos oro uostas iš esmės nesikeis – mūsų tikslas yra atnaujinti infrastruktūrą, nes nuo jos geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumo užtikrinimas“, – sakė A.Daujotas.
Jau žinoma, kad atnaujinimo darbus vykdys įmonė UAB „Sweco Lietuva“, tačiau kiek jie kainuos, kol kas lieka paslaptyje.
„Rekonstrukcijos darbai bus vykdomi tiek organizacijos, tiek skolintomis lėšomis, tačiau kalbėti apie tikslias investicijų sumas bei darbus vykdysiančius tiekėjus, kol kas yra ankstoka“, – komentavo A.Daujotas.
„Tam, kad galėtume padidinti pralaidumą ir keleiviai būtų aptarnaujami greičiau, planuojame išplėsti patikros zoną, bus atliktas keleivių bei bagažo patikros zonos praplatinimas“, – naujienas pranešė oro uosto vadovas ir teigė, kad vykstant darbams oro uostas uždaromas nebus.
Paklaustas, ar rekonstruojant kilimo ir tūpimo taką buvo svarstyta galimybė jį ilginti, Palangos oro uosto vadovas sakė, kad šiuo metu esamas tako ilgis patenkina į regioną skrendančių keleivinių, krovininių ir karinių lėktuvų poreikius.
„Mūsų skaičiavimais jo turėtų pakakti ir artimiausiam dešimtmečiui, todėl ilginti Palangos oro uosto pakilimo tako neplanuojame“, – apie planus kalbėjo A. Daujotas ir užsiminė apie naują kryptį, kuri Palangos oro uoste atsiras jau gegužę.
„Tai bus kryptis Palanga – Dortmundas (Vokietija). Dėl šios jungties intensyviai derėtasi, atsižvelgiant į verslo bendruomenės poreikius“, – sake jis.
Palangos oro uosto kilimo ir tupimo takas paskutinį kartą buvo rekonstruotas 2007 metais.