Po pirmadienį nuskambėjusio skandalo, kuomet vartotojų duomenys atsidūrė programišių rankose, „CityBee“ savo feisbuko paskyroje paskelbė apie įrankį, kuris padės saugiai pasitikrinti, ar vartotojo duomenys nebuvo pavogti.

Atlikti tokį patikrinimą gali prisijungęs prie interneto svetainėje esančios klientų savitarnos sistemos (selfservice.citybee.lt). Jei pamiršote prisijungimo duomenis, tiesiog spustelkite „Pamiršau slaptažodį”. Prisijungus prie sistemos iš karto pamatysite automatiškai sugeneruotą informacinį pranešimą apie jūsų duomenis.

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus susijusius su duomenų vagyste gali rasti mūsų interneto svetainėje https://citybee.lt/ esančioje D.U.K. skiltyje.

„Suprantame, kad dėl duomenų vagystės ir paviešinimo dalis mūsų klientų vis dar jaučiasi nesaugiai, todėl stengiamės jiems padėti kuo tik galime“, – rašoma pranešime.

Keli svarbūs dalykai:

Atidžiai stebėkite mobilaus parašo bei Smart-ID pranešimus jūsų telefone. Netvirtinkite jų, jei juos iniciavote ne jūs. Tai labai pavojinga, nes suteiktumėte prieigą sukčiams prie savo banko sąskaitos, elektroniškai pasirašyti dokumentus ir kt.

Duomenų vagystės paveiktiems klientams pasiūlėme įvairių įrankių, kurie gali padėti pagerinti asmens duomenų apsaugą bei apsisaugoti nuo nepageidaujamų finansinių įsipareigojimų.

Jau pateikėme visą reikiamą informaciją Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai ir toliau tęsiame glaudų bendradarbiavimą su Lietuvos teisėsauga.

Nors duomenų vagystės paveiktus mūsų klientus el. paštu informavome tą pačią dieną, kai tik sužinojome apie įvykį, šiandien jiems išsiuntėme ir SMS žinutes. Taip padarėme norėdami užtikrinti, kad ši svarbi informacija pasieks visus, nes dalies vagystės paveiktų klientų pasiekti el. paštu nepavyko.

Pasitikime vykdomu tyrimu ir esame tikri, kad jis nustatys tikrąsias nusikaltimo aplinkybes bei išaiškins kaltuosius. Tai padaryti padeda visas būrys vietinių ir tarptautinių ekspertų.

Ir toliau reguliariai informuosime apie svarbius įvykius, susijusius su mūsų klientų duomenų vagyste bei jos tyrimu.

Jei įsitikinai, kad Tavo asmens duomenys buvo pavogti, dėl papildomos informacijos gali kreiptis į specialią tokiems atvejams sukurtą karštąją liniją. Joje rūpimus klausimus užduoti gali el. paštu info@citybee.lt arba telefonu +370 666 00331.

Duomenys paskelbti pirmadienį

Apie „CityBee“ klientų duomenų nutekėjimą paskelbta pirmadienio vakarą. Į programišių rankas pakliuvo ir buvo viešai paskelbta apie 110 tūkst. vartotojų, kurie platformoje užsiregistravo iki 2018-ųjų vasario 22 dienos, vardai, telefono numeriai, el. pašto adresai, asmens kodai, slaptažodžiai.

Savo klientus, kurie bendrovės sistemoje registravosi iki 2018-ųjų vasario 22-osios, „CityBee“ ragina pakeisti savo slaptažodžius tiek „CityBee“ sistemoje, tiek kitose sistemose, jei buvo naudotas toks pats ar panašus slaptažodis.

Tačiau bendrovės vadovas Kristijonas Kaikaris trečiadienį BNS tikino, kad keisti mokėjimo kortelių ar vairuotojo pažymėjimų asmenims, kurių duomenys buvo paskelbti viešai, tikrai nereikia, nes šios informacijos „CityBee“ nekaupė.

„CityBee“ veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2 tūkst. transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750 tūkst. registruotų klientų bazę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)