Ketvirtadienį „The Telegraph“ paskelbė, kad „Revolut“ galimai neužkardė kelių tūkstančių įtartinų pervedimų.
Vis dėlto „Revolut“ kaltinimus atmeta.
„Straipsnyje kalbama apie 2018 metų vasarą įmonėje vykdytus atitikties sistemos tobulinimo darbus, kai greta jau veikiančių patikros ir saugumo sistemų diegėme papildomas. Technologiškai pažangesnė sankcijų stebėsenos sistema tebuvo dalis bendro patobulinimo projekto. Papildomai įdiegta sistema ne iš karto atitiko mūsų tikslus: sistema buvo per griežta, ir dėl griežtų jos reikalavimų dalis tvarkingų transakcijų buvo įvertintos kaip rizikingos, dėl ko, deja, buvo užblokuota daugiau sąskaitų, nei iš tikrųjų reikėjo.
Todėl, kol papildomai kalibravome naująją sistemą, keletą mėnesių toliau dirbome su pirmąja, kuri, be abejo, visada atitiko Didžiosios Britanijos rinkų priežiūros tarnybos (FCA) reikalavimus. Proceso metu patikros sistemos niekada nebuvo išjungtos“, - Eltai atsiųstame komentare nurodė N. Storonskis.
Kaip skelbia „The Telegraph“, dokumentai rodo, kad per tris praėjusių metų mėnesius „Revolut“ išjungė automatizuotą sistemą, skirtą abejotiniems pinigų pervedimams sustabdyti.
Dėl šios priežasties 2018 metų liepos-rugsėjo mėnesiais Londone įsikūrusio startuolio skaitmeninės bankininkystės sistemoje galėjo vykti tūkstančiai neteisėtų sandorių.
2018 metų pabaigoje „Revolut“ pradėjo vidinį tyrimą po to, kai pranešėjas kreipėsi į „Revolut“ valdybą dėl rimtų problemų, susijusių su sankcijų atrankos ir patikros sistema.
Sausį taip pat atsistatydino „Revolut” finansų vadovas Peteris O'Higginsas, tačiau, kaip Eltai nurodė įmonės atstovė, jo sprendimas su „The Telegraph” pateikta informacija dėl pinigų plovimo prevencijos yra nesusijęs.