Jis pakeičia nuo 2019 metų spalio laikinai šias pareigas ėjusį geležinkelio sistemų inžinierių Antaną Šnirpūną.
„M. Narmontas prisijungia prie „Rail Baltica projekto labai svarbiu metu – projektavimo darbai stabiliai juda pirmyn, o mes esame pasiruošę didelės apimties statybų etapui“, – pranešime cituojamas „RB Rail AS“ vadovas Agnis Driksna.
„Lietuvos filialas jau užbaigė projektinius ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos pasiūlymus. Dabar ruošiamės tam, kad galėtume užtikrinto šio ruožo statybos darbų pradžią“, – priduria jis.
Pastaruosius metus M. Narmontas ėjo aplinkos viceministro pareigas ir buvo atsakingas už statybos, teritorijų planavimo, būsto, erdvinio planavimo, klimato kaitos ir urbanistikos klausimus. Prieš tai jis vadovavo šios ministerijos Statybų ir teritorijų planavimo departamentui. M. Narmontas Klaipėdos universitete baigė kraštotvarkos studijas.
2014 metais įkurta „RB Rail AS“ iki šiol buvo finansuojama Baltijos šalims lygiomis dalimis kasmet didinant įmonės įstatinį kapitalą. Kiekviena valstybė iki 2020 metų bendrovės įstatinio kapitalo didinimui solidariai skyrė po 3,9 mln. eurų.
Lietuvoje ilgalaikį bendros įmonės finansavimą nuspręsta užtikrinti perkant „Rail Baltica“ projekto valdymo, koordinavimo ir palaikymo paslaugas.
Paslaugų pirkimo sutartį su „RB Rail AS“ Susisiekimo ministerijos įgaliota „LTG Infra“ pasirašė kovo 30 dieną. Bendra sutarties vertė – 2,1 mln. eurų.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, sujungsianti Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Taliną ir Pernu.
Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
Projekto vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų.