Lietuvos banko pranešime teigiama, kad nustatyta, jog dėl banko vidaus procesų trūkumo nuo 2023 m. liepos mėn. du mėnesius buvo viršytas „Revolut Bank“ didelių pozicijų reikalavimas. Bankui nustačius minėtų trūkumų priežastis, 2023 m. rugsėjo mėn. pažeidimas pašalintas.
„Bauda „Revolut Bank“ skirta atsižvelgus į tai, kad bankas ir 2022 m. yra padaręs analogišką pažeidimą, už kurį taikyta poveikio priemonė.
Taip pat atsižvelgta į lengvinančias aplinkybes, kad bankas pripažino padaręs pažeidimą, pats jį nustatė ir pašalino. Be to, pats bankas pranešė apie pažeidimą Lietuvos bankui. „Revolut Bank“ ėmėsi priemonių, kad padarytas pažeidimas nepasikartotų ateityje“, – informuoja Lietuvos bankas.
„Revolut Bank“ patikina, kad situacija visiškai nepaveiks klientų ir jų lėšų.
„Revolut“ incidentą vertina rimtai, todėl identifikavusi jį viduje, per kelias dienas visiškai ištaisė bei apie tai pranešė reguliavimo institucijai. „Revolut“ taip pat diegia patobulintas kontrolės priemones, kad tokia situacija nepasikartotų.
Tai buvo atskiras incidentas, kuris neturėjo įtakos jokios „Revolut“ grupės įmonės kapitalui. Situacija nesukėlė jokių finansinių nuostolių ir nepaveikė klientų bei jų lėšų“, – rašoma įmonės komentare.
Primenama, kad nuo 2024 m. sausio 1 d. „Revolut Holdings Europe“ bei jo valdomą „Revolut Bank“ tiesiogiai prižiūri Europos Centrinis Bankas kartu su Lietuvos banku.