Iškart po įvykio, durys buvo užtvertos grotomis, pakeistos spynos, kad darbuotojai negalėtų patekti į patalpas
DELFI rašė, kad konfliktas taro baro savinininkų ir vienuolių išties painus: nors baro savininkas buvo įsitikinęs savo tiesa, kad juos iškeldino neteisėtai, nes buvo sudaryta 5 metų nuomos sutartis, vienuoliams atstovaujantis teisininkas pažymėjo, jog nuomos sutartis negalioja.
Tačiau šiandien įmonės „Pikantiškas maistas“, valdančios prekių ženklą „7 fridays“, savininkai verčia naują puslapį. Prieš kelias savaites jie atidarė barą pačiame Vilniaus centre – Pilies g.
Įsikūrė restorano „Aula“ patalpose
Šiandien jie atidarė barą turistų itin mėgiamoje Pilies gatvėje, buvusio restorano „Aula“ vietoje.
„Aula“ yra prekių ženklas, kuriuo eksploatavo ir patalpas nuomojosi „Sauluvos maistas“. Mes su jais sudarėme jungtinės veiklos sutartį ir, galima sakyti, kartu vykdome veiklą. Duodame jiems savo prekių ženklą, patirtį, žinias, ir vietoje „Aulos“ padarėme „7 fridays“, – pasakojo bendrovės „Pikantiškas maistas“, valdančios „7 fridays“ prekių ženklą, vadovas Arūnas Zubinas.
Jis pasakojo, kad restorane-bare paliktas tas pats meniu, koks ir buvo anskčiau įsikūrusiame bare, o koncepcijos keisti nežadama.
„Keisti ją nėra jokio pagrindo, nes ji yra pakankamai stipri, ir ją galima vystyti. Matome, kad klientai, kuriuos turėjome Pranciškonų g. bare, praktiškai sugrįžo“, – džiaugiasi jis.
Kaip ir anksčiau bare turėtų vykti tradiciniais tapę koncertai, protmūšiai, žadama, kad erdvė bus pritaikyta bedruomenės renginiams.
„Mes nesame tas cepelininis restoranas, kuris pritraukia turistus. Taip, jų ateina, bet mūsų tikslas – dirbti vietiniam žmogui, atgaivinti Piliest g., kur vilniečiai neateina. Be to, turizmas baigiasi vasarą, tai jei remsiesi tik į turistu, žiemą praktiškai galima užsidaryti“, – ironizavo vadovas.
Sulaukė kritikos
Nors baras-restoranas veikia jau dvi savaites, feisbuko paskyroje netrūksta neigiamų komentarų ir įvertinimų 1–2 žvaigždutėmis. Labiausia lankytojai kritikuoja prastą aptarnavimą, kliūtis dėl staliukų rezevacijos.
A. Zubinas pripažįsta, kad problemų išties yra ir skaityti tokius komentarus yra nemalonu, nors pripažįsta, kad tai baro kaltė.
„Sekasi dvejopai. Jei kalbame apie savo buvusius klientus, mes juos susigrąžinome daug greičiau, nei planavome. Planavome juos pritraukti per mėnesį, pusantro, bet tai padarėme per savaitę.
Ir su visomis teigiamomis pasekmėmis kilo ir neigiamos pasekmės. Kadangi tokio didelio srauto neplanavome, nesugebame jo apdoroti.
Taip, tų neigiamų komentarų yra, nes paprasčiausia mes neaptarnaujame kai kurių zonų. Toks yra sprendimas – dalį aptarnauti, dalį ne, ir tie, kurie bando prisėsti zonoje, kur neaptarnaujama, susidaro labai blogą nuomonę“, – sako jis.
A. Zubinas patikina, kad šiuo metu svarbiausias tikslas – darbuotojų paieška, nes jų trūkumas ir sukelia tokias problemas.
„Dabar sunku net pasakyti, kiek dirba darbuotojų, nes viskas yra procese, bet kai projektas bus pilnai paleistas, planuojame turėti 25 žmones“, – teigia jis.