Dėl UABHappy Travel LT“ veiklos Valstybinis turizmo departamentas kartu kreipėsi į Vilniaus apskrities vyriausiąjį policijos komisariatą, prašydamas inicijuoti tyrimą dėl galimai nusikalstamo įmonės veiklos vykdymo.

“Kelionių agentūros pažymėjimo galiojimas sustabdytas, kadangi VTD tiesiogiai ir per Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą gavo informaciją apie nuolat besikartojančius įmonės veiksmus, pažeidžiančius vartotojų (turistų) teises: kelionių agentūra laiku nepatvirtina vartotojų lėktuvo bilietų rezervacijų ir apmokėjimų, neįtraukia vartotojų į skrendančių keleivių sąrašus, neperveda vartotojų sumokėtų pinigų oro vežėjams, didina lėktuvų bilietų kainas, negrąžina sumokėtų pinigų už bilietus, kurių vartotojai atsisakė dėl padidėjusios kainos“, - konstatavo Valstybinis turizmo departamentas.

Departamentas informuoja, kad su įmonės atstovais buvo ne kartą bandyta kalbėti apie vartotojų pretenzijas nurodomas problemas. Susitikimų metu kelionių agentūrai buvo pateiktos konkrečios rekomendacijos dėl privalomos informacijos vartotojams teikimo, supažindinimo su privalomomis vežimo sąlygomis, atsiskaitymo už bilietus sistemos tobulinimo. Nepaisant raginimų, klientų skundų skaičius nemažėjo.

Taip pat bendrovė neinformavo departamento apie pasikeitusius įmonės duomenis (veiklos nutraukimą vienu iš deklaruotų vykdymo vietos adresų), pastarosiomis dienomis nebendravo telefonu, neatsakė į užklausas, siųstas elektroniniu paštu.

Taip pat kelionių agentūra neinformavo apie pasikeitusius įmonės duomenis (veiklos nutraukimą vienu iš deklaruotų vykdymo vietos adresų), pastarosiomis dienomis nebendravo telefonu, neatsakė į užklausas, siųstas elektroniniu paštu.

Primename, kad šių metų kovo mėnesį Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba bendrovei buvo skyrusi 12,5 tūkst. Lt baudą už nesąžiningą komercinę veiklą.

Konfliktas su „Happy Travel LT“ ir keleiviais kėlėsi ir į teismus. DELFI rašė apie merginą, kuriai teisme pavyko iš bendrovės prisiteisti 734 Lt patirtų nuostolių ir 500 Lt už bylinėjimosi išlaidas, kai mergina nuvykusi į oro uostą sužinojo, kad iš tiesų jos vardu nėra užsakyta bilietų, nors ji už bilietus buvo sumokėjusi.

Portalas DELFI taip pat buvo sulaukęs vartotojų skundų dėl „Happy Travel LT“ veiklos. Viena vilnietė pasakojo, kad pinigų už atsisakytus bilietus jai teko laukti kelis mėnesius.

Registrų centro duomenimis, paskutinius mėnesius aktyviai keitėsi įmonės vadovai. Nuo vasario pabaigos bendrovėje vadovas keitėsi keturis kartus. Paskutinį kartą naujas vadovas įregistruotas gegužės 21 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)